tel
021 - 1747 |

بهترین شهر‌های توریستی ژاپن

Amitis Article
نویسنده : غزاله موسوی‌فر


کشور ژاپن در پاییز

امروزه کشور ژاپن به سبب پیشرفت‌های گسترده‌ای که در زمینه‌های متنوع از خود به نمایش گذاشته است، توانسته جذابیت بسیاری پیدا کرده و توجه مسافران را در راستای سفر به ژاپن به سمت خود جلب کند. از این رو شناخت بهترین شهرهای ژاپن می‌تواند به افراد در تجربه یک سفر خوب و به‌یادماندنی کمک نماید. در رابطه با بهترین زمان سفر به ژاپن از لحاظ آب‌وهوایی هم باید گفت در ماه‌های دی تا اوایل فصل بهار، شرایط مساعد هوا، امکان بازدید از بهترین جاهای دیدنی ژاپن را فراهم می‌آورد. سفر به ژاپن به دلیل جاذبه‌های متنوع طبیعی‌ که در کنار شهرهای مدرن و پیشرفته خود دارد، به نسبت بسیاری از مقاصد گردشگری می‌تواند گزینه بهتر و مناسب‌تری باشد. از این رو در ادامه قصد داریم به ارائه توضیحات بیشتر نسبت به جاذبه‌های توریستی ژاپن در شهرهای مختلف آن بپردازیم. در صورتی که این کشور زیبا برای شما هم جذاب است، در ادامه می‌توانید اطلاعات بیشتری نسبت به آن کسب کنید.


شهر توکیو


شهر توکیو ژاپن

همانطور که می‌دانید، توکیو پایتخت ژاپن بوده و در میان بزرگ‌ترین پایتخت‌های صنعتی جهان قرار دارد. همین موضوع خود یکی از پررنگ‌ترین دلایل جهت اشتیاق افراد برای سفر به این کشور و شهر توکیو، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. شرایط جغرافیایی توکیو سبب شده تا به لحاظ آب‌وهوایی مرطوب و نیمه گرمسیر باشد‌‌. به طوری که عموما تابستان‌های گرم و زمستان‌های معتدلی در توکیو حکم‌فرمانی می‌کند. در شهر توکیو به سبب تقاضای بالای مسافرتی، هتل‌های متنوع و متعددی وجود دارد که می‌توان با توجه به فاکتورهای مختلف محل اقامتی را انتخاب کرد. توجه داشته باشید که هزینه سفر به ژاپن، علاوه بر شهر انتخابی و پرواز، تا حد زیادی تحت تاثیر اقامتگاه قرار می‌گیرد. با وجود اینکه توکیو شهری مدرن با برج‌های بلند است، از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی مختلفی برخوردار بوده که امکان ایجاد تنوع در گزینه‌های بازدیدی را فراهم می‌آورند. کوه فوجی، پارک ملی نیکو، برج توکیو، باغ‌های هاماریکیو، پل رنگین کمان، مرکز خرید گینزا میتسوکشی و دیگر مراکز خرید و جاهای دیدنی‌ که در توکیو قرار دارند، هر کدام می‌توانند به نحوه متفاوتی به جذابیت‌های سفر شما کمک کنند.


شهر کیوتو


شهر کیوتو ژاپن

کیوتو شهری زیبا در ژاپن است که به واسطه طبیعت کوهستانی احاطه شده. این شهر با توجه به موقعیت جغرافیایی‌ای که در مرکز جزیره هانشو دارد، از شرایط آب‌وهوایی نیمه مرطوب برخوردار است. در این شهر هم هتل‌های متنوعی وجود دارد که با درجات مختلف، خدمات و امکانات منحصر به خود را در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر بخواهیم هزینه سفر به ژاپن و اقامت در شهر کیوتو را مورد بررسی قرار دهیم، باید گفت قیمت و هزینه خورد و خوراک در کیوتو به نسبت توکیو مناسب‌تر بوده و هزینه هتل هم به درجه آن بستگی خواهد داشت. جدا از این مسائل، در خصوص تفریحات و جاذبه‌های توریستی ژاپن در کیوتو، باید گفت تنوع بسیاری در میان انواع جاذبه‌های توریستی این شهر وجود دارد که به بهبود سفر شما کمک می‌کنند. قلعه نیجو، موزه ملی کیوتو، مسیر پیاده روی جنگل بامبو، قصر سلطنتی کیوتو، ویلای سلطنتی کاتسورا، مرکز قایق سواری رودخانه هوزاگاوا و نیز مراکز خریدی چون مرکز خرید (JR Isetan Kyoto) و یا بازار دستفروش‌ها، از جمله گزینه‌های قابل توجه برای بازدید در طول سفر به ژاپن و شهر کیوتو هستند.


شهر تاکایاما


شهر تاکایاما ژاپن

از دیگر گزینه‌هایی که در سفر به ژاپن می‌توان به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ژاپن مطرح کرد، شهر تاکایاما است. این شهر به سبب بافت زیبای شهری‌ که دارد و خانه‌های سنتی چوبی در کنار معابد رنگارنگ، به یکی از زیباترین انتخاب‌های مسافرتی تبدیل شده است. در این شهر می‌توانید از غرفه‌های خیابانی غذای میتراشی دنگو تهیه کرده و علاوه بر بازدید، مزه غذاهای این شهر را هم بچشید. یکی از زیباترین تفریحاتی که می‌توان در این شهر تجربه کرد، دوچرخه‌سواری در حومه شهر است. بازارگردی در این شهر هم می‌تواند گزینه جذابی برای بازدید از شهر و قرار گرفتن در جو و میان مردم ژاپن باشد.


شهر نیکو


شهر نیکو ژاپن

نیکو به سبب معبد زیبای توشوگو شهرت پیدا کرده و به همین دلیل برای علاقه‌مندان نسبت به بازدید از معابد، می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای باشد. در واقع بسیاری از گردشگران و توریست‌های این شهر اغلب برای بازدید از این معبد زیبا به آنجا سفر می‌کنند. البته باید افزود که در شهر نیکو همچنین می‌توانید به گشت‌وگذار در تایونبیو، کوهنوردی و بازدید از معبد تاکینو، بازدید از پل قرمز رنگ شینکیو و تفریحات و گردش‌هایی از این دست بپردازید. از طرفی اگر به خوردن غذاهای ژاپنی و یا خوردن سوشی علاقه یا اشتیاق دارید، توصیه می‌کنیم طعم سوشی ژاپنی در کومکیچی کوزوشی را به هیچ عنوان از دست ندهید.


شهر هیروشیما


شهر هیروشیما ژاپن

شاید شما هم چیزهایی در رابطه با انفجار بمب در هیروشیما ژاپن شنیده باشید! این شهر با وجود آسیب بزرگی که طی جنگ جهانی دوم و انفجار یک بمب اتم متحمل شد، توانست در زمینه‌های مختلف، توسعه و پیشرفت کند. به همین دلیل هم‌اکنون شهر هیروشیما در میان یکی از بهترین شهرهای ژاپن قرار می‌گیرد که قالب کاملا مدرنی به خود گرفته است. در این شهر زیبا می‌توانید به یاد قربانیان جنگ جهانی دوم و انفجار بمب اتمی، از پارک یادبود صلح دیدن کنید. به علاوه جاذبه‌های تفریحی و گردشگری‌ که در هیروشیما وجود دارند، هر کدام به نحوی می‌توانند سبب جذابیت هر چه بیشتر مسافرت شما شوند. علاوه بر شهرهایی که تا اینجا در خصوص بهترین شهرهای ژاپن گفته شد، طبیعتا گزینه‌های متنوع دیگری هم وجود دارد که می‌توان مورد بازدید قرار داد.


سخن آخر

به طور کلی با در نظر داشتن تمامی آنچه که تا اینجا در رابطه با بهترین جاهای دیدنی ژاپن و شهرهای مختلف آن گفته شد، بالطبع می‌توان دریافت که در این کشور امکان تجربه یک سفر عالی در کنار بازدید از جاذبه‌های مختلف تعریف شده. از این رو تنها کافیست با لحاظ بازه زمانی مناسب از نظر آب‌وهوایی، جهت رزرو تور و یا تهیه بلیط پرواز، رزرو هتل و فاکتورهای دیگر مسافرت به این کشور اقدام نمایید. برای اطلاع از قیمت تورهای ژاپن به وبسایت آمیتیس تراول مراجعه فرمایید.