tel
021 - 1747 |

تور قبرس شمالی نوروزی

Tours

تور قبرس شمالی نوروزی

تور قبرس نوروز کشور قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده که بخش شمالی آن هر ساله مورد توجه بسیاری از مسافران ایرانی برای تعطیلات نوروز قرار می‌گیرد. نکته حائز اهمیت در تور‌های کشور قبرس تفکیک این کشور به دو قسمت شمالی و جنوبی است که ایرانیان می‌توانند به راحتی به بخش شمالی آن که طبیعت زیبا‌تری نیز دارد سفر کنند اما برای سفر به بخش جنوبی به دلیل الزام اخذ ویزای شنگن شرایط کمی دشوار‌تر خواهد شد با توجه به این موضوع پیشنهاد آژانس هواپیمایی آمیتیس به شما عزیزان سفر به بخش شمالی کشور قبرس است که در ادامه درباره تور نوروز قبرس شمالی بیشتر توضیح خواهیم داد.


تفریحات قبرس شمالی در تور نوروز

بخش شمالی کشور قبرس از لحاظ تفریحات آبی و سواحل زیبا مانند شهرهای ساحلی کشور ترکیه می‌باشد در نتیجه برای دوستداران تفریحات آبی و آفتاب گرفتن در سواحل نیز این کشور می‌تواند مقصد گردشگری مناسبی باشد. همچنین شما می‌توانید در تور نوروز قبرس شمالی1403 علاوه بر تفریحات آبی از اماکن تاریخی و نقاط گردشگری این کشور نیز دیدن کنید. یکی از نقاط گردشگری پر بازدید قبرس شمالی شهر قدیمی متروکه در این کشور است که به نام شهر ارواح معروف بوده که در آن خانه‌ها و وسایل از سال 1974 تا به امروز دست نخورده باقی مانده‌اند.


قیمت تور قبرس شمالی در نوروز 1403

قیمت تور قبرس شمالی در نوروز در مقایسه با سایر مقاصد گردشگری متنوع‌تر می‌باشد. از جمله عوامل تاثیر گذار در تور‌ها می‌توانیم به زمان رزرو تور، خط پرواری انتخابی و همچنین نوع هتل اشاره کنیم که بسته به سلیقه مسافران می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال اگر شما از اواخر بهمن تور نوروزی قبرس شمالی را خریداری کنید قیمت تور‌ها در مقایسه با اواخر اسفند مقرون به صرفه‌تر می‌باشند همچنین از آنجایی که تنوع هتل‌های قبرس شمالی از لحاظ خدمات و امکانات متفاوت است مسافران حق انتخاب زیادی در این زمینه خواهند داشت.

آفر تور ارزان قبرس شمالی

از آنجایی که سفر به قبرس شمالی نیازی به اخذ ویزا ندارد شما می‌توانید چمدان و وسایل خود را از قبل آماده نموده و از طریق آفر تور ارزان قبرس شمالی که معمولا در روز‌های پایانی قبل از شروع سفر فروخته می‌شود تور نوروزی قبرس شمالی را خریداری فرمایید. نکته قابل توجه در آفر تور ارزان قبرس شمالی کیفیت تور و خدمات آن است که کاملا با سایر تور‌های عادی یکسان بوده و فقط به دلیل نزدیک بودن به زمان شروع سفر قیمت آن ارزان‌تر خواهد شد.

هتل های تور قبرس شمالی در نوروز

هتل‌های قبرس شمالی هتل‌های قبرس شمالی هم مانند سایر شهرهای ساحلی معروف دنیا مثل آنتالیا از امکانات و سرویس‌دهی 24 ساعته برخوردار است که به دو دسته all inclusive و uall تقسیم بندی می‌شوند و مسافران می‌توانند بسته به سلیقه و نیاز خود هر یک از هتل‌ها را انتخاب کنند. یکی از امکانات ویژ هتل‌ها در تور‌های نوروزی قبرس شمالی اجرای برنامه‌های شاد مختص ایرانیان است که از طرف آژانس برگزار کننده این تور برای مسافران نوروزی برگزار می‌شود بطوریکه شما دیگر نیازی نیست برای گشت و گذار به خارج از هتل بروید و می‌توانید تنها با اقامت در هتل دلخواه از تعطیلات نوروزی در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

آب و هوای قبرس شمالی در نوروز

به طور کلی آب و هوای قبرس شمالی به دلیل مجاورت با دریای مدیترانه، تابستان‌هایی طولانی و زمستان‌های معتدل دارد. آب و هوای این کشور در فروردین ماه و در زمان تور نوروز قبرس شمالی در مقایسه به شهر های ساحلی کشور ترکیه که در نزدیکی این کشور قرار دارد گرم‌تر و معتدل‌تر می‌باشد در نتیجه برای علاقمندان به تفریحات آبی و آفتاب گرفتن در کنار سواحل زیبای قبرس ایده‌آل است.

مراکز خرید قبرس شمالی

اگر علاقمند به خرید و گشت و گذار در مراکز خرید هستید تور نوروزی قبرس شمالی فرصتی مناسب برای خرید و گشت وگذار در بازار‌های این کشور است. در قبرس شمالی قیمت کالا‌ها در مقایسه به کشورهای همسایه به صرفه‌تر و ارزان‌تر بوده و شما می‌توانید به راحتی کالای مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری فرمایید. بهترین مراکز خرید در قبرس شمالی: مرکز خرید کینگز اونیو مال (KINGS AVENUE MALL) مرکز خرید انگومی مال (THE MALL OF ENGOMI) مرکز خرید قبرس مال (THE MALL OF CYPRUS) مرکز خرید سیتی مال (CITY MALL)