tel
021 - 1747 |

معرفی بهترین هتل‌های بدروم

Amitis Article
نویسنده : غزاله موسوی‌فر

هتل بایا

بدروم یکی از شهر های ساحلی در کشور ترکیه است که جاهای دیدنی و مناظر زیبایی برای گردشگران داشته و مانند سایر شهر های ساحلی ترکیه تفریحات آبی هیجان انگیزی نیز دارد.

مقدمه

بدروم یکی از شبه جزیره‌های زیبای کشور ترکیه است که به دلیل سبک خاص و منطقه کوهستانی‌اش سالانه میلیون‌ها گردشگر را از سراسر دنیا به جذب خود کرده است. این شبه جزیره هم مانند آنتالیا و سایر شهر‌های ساحلی ترکیه دارای تفریحات آبی هیجان انگیز و هتل‌های لوکس و با کیفیت است تا مسافران هنگام سفر به بدروم لحظات شادی را تجربه کنند. با توجه به همسایگی ایران با کشور ترکیه و دسترسی آسان به این شهر زیبا ما در این مطلب از مجله گردشگری آمیتیس قصد داریم بهترین هتل‌های بدروم را از لحاظ کیفیت مطلوب خدمات و دسترسی به شما عزیزان معرفی کنیم تا در هنگام خرید تور سفر به بدروم بهترین انتخاب هتل را با توجه به سلیقه‌تان داشته باشید.

هتل یاسمین ریزورت

هتل یاسمین

هتل یاسمین، یکی از بهترین هتل‌های بدروم در مساحتی بالغ بر 40 هکتار ساخته شده و دارای یک ساحل اختصاصی به وسعت یک کیلومتر، 5 استخر بزرگ، پنج رستوران با انوع غذا‌ها و نوشیدنی‌های متنوع به صورت سلف سرویس و اتاق‌هایی با امکانات مطبوع است که همه این‌ها باعث شده تا به یک هتل 5 ستاره با کیفیت عالی تبدیل شود. مهمانان هتل یاسمین ریزورت می‌توانند از امکانات رفاهی این هتل مانند زمین تنیس، باشگاه بدنسازی، والیبال ساحلی، برنامه‌های سرگرمی داخل هتل، اسپا، استفاده کنند. شما می‌توانید برای رزرو تور‌های بدروم و اطلاع از قیمت تور‌های بدروم به سایت آمیتیس تراول مراجعه فرمایید.

هتل آزور بای یلکن

هتل آزور بای یلکن

تجربه سفری دل‌انگیز در ساحل دریای اژه! این هتل لوکس دارای یک ساحل اختصاصی است تا افرادی که علاقمند به تفریحات آبی و آفتاب گرفتن هستند بتوانند از این بخش استفاده کنند اما علاوه بر آن این هتل 3 استخر مجزا و پارک آبی نیز دارد که تفریحات آبی این هتل را تکمیل کرده است. مهمانان هتل در ابتدای ورود به هتل آزور بای یلکن با امکانات رفاهی فراوانی مواجه می‌شوند که می‌توانند از همه آنها استفاده نموده و سفری دلپذیر را با اقامت در این هتل تجربه کنند. همه اتاق‌های این هتل وای فای رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای داشته و تقریبا همه آنها دارای بالکن می‌باشند.

هتل آستریا بدروم

هتل آستریا

هتل آستریا بدروم از سری هتل‌های آستریا در کشور ترکیه است که به سبک و معماری روس ساخته شده است. این هتل که در منطقه گومبت شهر بدروم قرار دارد در زمینی به مساحت 38 هکتار ساخته شده و دارای 496 اتاق با امکانات مختلف و ظرفیت‌های متفاوت است. این هتل برای مهمانان خود امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی از جمله 5 رستوران به صورت بوفه با بهترین آشپز‌های بین المللی، 5 استخر، پارک آبی، استخر، کودکان، فستیوال‌های متعدد، باشکاه بازی کودکان، موزیک زنده فراهم کرده است.

هتل بایا بدروم

هتل بایا

این هتل در منطقه گوندوگان بدروم قرار دارد و در دسته هتل‌های "بایا" ترکیه قرار دارند این هتل در مجموع 228 اتاق دارد که همگی آنها مانند سایر هتل‌‌های با کیفیت شهر بدروم، امکاناتی از جمله تهویه مناسب، بالکن، تلویزیون، سشوار و صندوق امانات هستند. از انواع دیگر امکانات رفاهی این هتل 5 ستاره می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

• استخر روباز و سرپوشیده

• باشگاه بازی کودکان

• مرکز اسپای حرفه‌ای

• ماساژ

• ورزش‌های آبی

• باشگاه بدنسازی

• 4 رستوران با منو‌های متنوع

هتل لا بلانچ آیلند بدروم

هتل لا بلانچ

این هتل که بخاطر ساحل اختصاصی و دسترسی آسان به جاذبه‌های دیدنی بدروم باعث جذب گردشگران زیادی به سمت خود شده است. در هتل لا بلانچ که در دسته هتل‌های 5 ستاره شهر بدروم قرار دارد، پذیرش به صورت شبانه روزی برای مسافران انجام شده و همه پرسنل به 5 زبان زنده دنیا (فرانسه، آلمانی، انگلیسی، ترکسی استانبولی،روسی) تسلط دارند. ار امکانات سرگرم کننده این هتل می‌توانیم به استخر روباز و سرپوشیده، پارک آب، مرکز اسپا، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سونا، اتاق ماساژ و 6 رستوران با انواع غذا‌های مختلف ایتالیایی، بین المللی،ترکی، آسیایی، دریایی، مدیترانه‌ای و غذا‌های گیل و کبابی اشاره نمود.

هتل کفالوکا بدروم

هتل کفالوکا

کفالوکا در منطقه آکیارلا شهر بدروم قرار دارد و بدلیل قرار گرفتن در منطقه خلیجی و ساحل زیبای آکیارلا در میان تور‌های بدروم و توریست‌های این شهر شهرت زیادی پیدا کرده است. در این هتل انواع تفریحات آبی ماننده قایق رانی، اسکی روی آب و باد سواری برای همه مهمانان هتل وجود دارد. علاوه بر ورزش‌های آبی مهمانان این هتل می‌توانند از سایر امکانات رفاهی از قبیل استخر‌های متعدد، پارک آبی، ماساژ حرفه‌ای، والیبال ساحلی، تنیس، جکوزی، باشگاه بدنسازی و سینما بهرمند شوند.

هتل بی پریمیوم بدروم

هتل بی پریمیوم

این هتل هم مانند سایر هتل‌های لوکس بدروم دارای ساحل

اختصاصی بوده و در منطقه خلیج "توربا" قرار دارد. یکی از امکانات ویژه این هتل، سالن کنفرانس است و کسانی که برای سفر کاری در این هتل اقامت برگزیده‌اند می‌توانند جلسات و کنفرانس‌هایشان را در آن برگزار کنند. مهمانان بی پریمیوم می‌توانند برای صرف غذا به رستوران‌های اصلی و یا عرشه استخر رفته و از انواع غذا‌های بین المللی آن‌ها استفده کنند و برای استراحت و تفریح از پارک آبی، استخر، سونا، مرکز تناسب اندام، ماساژ، ایروبیک، موج سواری و قایق سواری استفاده کنند.

هتل تایتانیک بدروم

هتل تایتانیک

شبه جزیره پینا زیبا‌ترین خلیج شبه جزیره بدروم است که هتل تایتانیک نیز در آنجا قرار دارد.این هتل دارای 6 رستوران و کافه، استخر سرپوشیده و سرباز، پارک آبی است و برای کسانی که دنبال مکانی برای ریلکس و استراحت هستند، خدمات ماساژ و اسپا را نیز را ارائه می‌دهد. همه اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون، صندوق امانات، تهویه مطبوع هستند و اکثر آن‌ها منظره به سمت دریا دارند.

چکیده مطلب

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید اکثر هتل های شهر ساحلی بدروم ساحل اختصاصی داشته در نتیجه شما دیگر لازم نیست برای آفتاب گرفتن در کنار ساحل و یا برای لذت استفاده از ورزش‌های آبی از هتل خارج شوید و یا زمان زیادی را صرف رسیدن به ساحل دلخواهتان بکنید. همچنین علاوه بر ساحل خصوصی اکثر هتل‌ها در تور‌های های بدروم از خدمات سرویس غذاخوری به صورت شبانه روزی برخوردار هستند که این ویژگی این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا در هنگام سفر در مخارج خود نیز صرفه جویی کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تور‌های بدروم می‌توانید در سایت آمیتیس تراول به بخش تور‌های بدروم مراجعه کنید.