tel
021 - 1747 |

بهترین هتل‌های آلانیا

Amitis Article
نویسنده : غزاله موسوی فر


هتل روبی پلاتینیوم آلانیا

سکونت در بهترین هتل‌های یوآل آلانیا هدف و خواسته بسیاری از گردشگرانی است که به این شهر زیبا سفر می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید آلانیا یکی از جذاب‌ترین شهرهای گردشگری در کشور ترکیه است که محبوبیت و طرفداران زیادی دارد. بسیاری از ایرانیان ترجیح می‌دهند در هنگام تعطیلات به این شهر سفر کرده و به رزرو بهترین هتل آلانیا دست بزنند تا از مناسب‌ترین امکانات و خدمات رفاهی بهره‌مند شوند.

در این مقاله چند هتل پنج ستاره آلانیا را معرفی خواهیم کرد و برخی از مهمترین ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس اگر شما هم به بررسی قیمت بهترین هتل آلانیا و رزرو آن از طریق سایت آمیتیس تراول علاقه دارید با ما همراه باشید.


هتل روبی پلاتینیوم (rubi platinum hotel)

بسیاری از افرادی که به دنبال اقامت در بهترین هتل‌های آلانیای ترکیه هستند این مجموعه را انتخاب می‌کنند. چراکه روبی پلاتینیوم آلانیا، یک مجموعه ۵ ستاره با امکانات و ویژگی‌های فوق العاده جذاب است.

با سکونت در آن می‌توانید از امکانات تفریحی بسیار زیادی بهره‌مند شوید که از جمله آن‌ها می‌توان به استخر روباز، استخر سرپوشیده، مرکز بدنسازی و زیبایی اندام، زمین تنیس و پارک آبی هیجان انگیز اشاره کرد. در تمامی بخش‌های عمومی این اقامتگاه امکان دسترسی به اینترنت وای فای را خواهید داشت و اتاق‌های آن هم بسیار شیک و تجملی طراحی شده‌اند.

در هر کدام از اتاق‌های روبی پلاتینیوم امکاناتی مانند تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و.... وجود دارد. همچنین این هتل دارای چندین رستوران است که در رستوران اصلی آن همه مسافران می‌توانند در سه وعده صبحانه، ناهار و شام از غذاهای آن به صورت نامحدود رایگان استفاده کنند. علاوه بر آن شما می‌توانید در کافه های داخل هتل نیز انواع قهوه و نوشیدنی‌ها را به صورت رایگان میل کنید.


موکارناس ریزورت (mukarnas resort)


هتل موکارناس ریزورت


همان‌طور که می‌دانید قیمت هتل در آلانیای ترکیه یک نرخ ثابت و قطعی نیست و تحت تاثیر چند عامل مهم قرار می‌گیرد. یکی از مهمترین این عوامل امکانات و تجهیزات رفاهی مجموعه مورد نظر است. اگر می‌خواهید به بررسی قیمت و سپس رزرو بهترین هتل آلانیا دست بزنید باید در ابتدا امکانات و تجهیزات رفاهی آن را مورد ارزیابی قرار دهید.

موکارناس ریزورت اند اسپا نیز مانند دیگر مجموعه‌های اقامتی در شهر آلانیا، امکانات و خدمات مناسبی را برای گردشگران در نظر گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به رستوران، شهربازی مخصوص کودکان، استخر روباز، پارک آبی ویژه بزرگسال و کودک، ساحل اختصاصی و... اشاره کرد.

این هتل در کنار ساحل شنی آکورجالار واقع شده و استخر روباز، پارک آبی، امکانات آب گرم و... دارد. اتاق‌های این هتل رنگ‌های آرامش بخشی داشته و در تمامی آن‌ها تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع و... قرار گرفته است. حتی می‌توانید در اتاق‌هایی ساکن شوید که منظره رو به دریا دارند.

نوع خدمات این هتل به صورت یوآل است و وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام در آن به صورت بوفه سرو می‌شود. حتی می‌توانید در منوی آن غذاهایی را مشاهده و انتخاب کنید که به طور ویژه برای کودکان تدارک دیده شده‌اند و یا از انواع غذاهای سبزیجاتی و سالم برای افراد با ذائقه‌های خاص هستند.


هتل کیرمان لئودیکیا (kirman leodikya)


هتل کیرمان لئودیکیا


از نظر بسیاری از گردشگران هتل کیرمان لئودیکیا بهترین هتل آلانیا است. این اقامتگاه برای گردشگران امکانات رفاهی و تجهیزات منحصر به فردی را تدارک دیده به همین دلیل اتاق‌های آن امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مرکزی، سشوار، تلویزیون، تلفن مستقیم، صندوق امانات و بالکن دارند. در رستوران اصلی این هتل می‌توانید از انواع غذاهای بین المللی به صورت سلف سرویس و نا محدود استفاده کنید. علاوه بر آن این هتل امکانات رفاهی زیادی نیز دارد که در ادامه چند نمونه از آن‌ها را نام خواهیم برد:

استخر روباز

استخر سرپوشیده

ساحل اختصاصی

پارک آبی ویژه بزرگسال و کودک

زمین تنیس

فضای بازی مخصوص کودکان

مرکز اسپا و ماساژ

حمام ترکی



هتل اورنج کانتی آلانیا (orange county alanya)


هتل اورنج کانتی آلانیا


هتل اورنج کانتی آلانیا را نیز می‌توان بهترین هتل آلانیا با امکانات و تجهیزاتی از قبیل استخر روباز و سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، اتاق ماساژ و سونا، حمام ترکی، سالن بدنسازی و.... است.

اتاق‌های هتل اورنج کانتی آلانیا طراحی مدرنی دارند و برخی از آن‌ها منحصر به فردترین مناظر و چشم اندازها را به خود اختصاص داده‌اند. در اتاق‌های این مجموعه امکانات کامل و مناسبی تعبیه شده‌اند که از آن جمله می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مبلمان، گاوصندوق، اینترنت بی‌سیم و.... اشاره کرد.


هتل سیدرا لاکچری (sidera luxury hotel)

اقامت در بهترین هتل آلانیا لذت خاص خود را دارد که با سکونت چند روزه در هتل سیدرا لاکچری این لذت را تجربه خواهید کرد. این مجموعه اقامتی بیش از ۴۰۰ اتاق داشته و شامل امکاناتی از قبیل استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی، سالن بدنسازی، سالن بازی، زمین تنیس، ورزش‌های آبی و... است.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تمامی هتل‌های آلانیا به بخش اطلاعات هتل‌های سایت آمیتیس تراول مراجعه فرمایید.