tel
021 - 1747 |

هتل کیرمان لئودیکیا |KIRMAN LEODIKYA

5 Star Hotel

هتل-کیرمان- لئودیکیا|KIRMAN LEODIKYA RESORT
هتل-کیرمان- لئودیکیا|KIRMAN LEODIKYA RESORT
هتل-کیرمان- لئودیکیا|KIRMAN LEODIKYA RESORT
هتل-کیرمان- لئودیکیا|KIRMAN LEODIKYA RESORT
هتل-کیرمان- لئودیکیا|KIRMAN LEODIKYA RESORT
هتل-کیرمان- لئودیکیا|KIRMAN LEODIKYA RESORT
هتل-کیرمان- لئودیکیا|KIRMAN LEODIKYA RESORT
هتل-کیرمان- لئودیکیا|KIRMAN LEODIKYA RESORT
9.0 Booking

هتل کیرمان لئودیکیا یکی ار هتل های 5 ستاره در شهر آلانیا در کشور ترکیه است. ن.ع سویس دهی و خدنات این هتل به صورت یوآل و 24 ساعته است. از ائانجایی هتل لئودیکیا و آریکانداس در کنار هم قرار قرار دارند و هر دو در دسته هتل‌های کیرمان قرار دارند مهمانان این هتل می توانند ار برخی خدمات به صورت مشترک استفاده کنند. به عنوان مثال شما می توانید ضمن استفاده از استخر و ساحل اختصاصی هتل کیرمان لئودیکیا از استخر و ساحل هتل آریکانداس نیز استفاده کنید. علاوه بر آن پارک این دو هتل نیز مشتر ک است. اما در ادامه مطلب قصد داریم تا سایر بخش های دیگر این هتل و خدمات آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

امکانات و خدمات رفاهی هتل کیرمان لئودیکیا

همانطور که در ابتدای مطلب نیز توضیح دادیم شما می‌توایند در هر ساعت از شبانه روز از خدمات نوشیدنی و غذا در این هتل به صورت رایگان و نا محدوداستفاده کنید. از جمله امکانات رفاهی اینهتل می‌توینم به استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، پارک آبی، اتاق بازی مخصوص کودکان و ساحل اختصاصی اشاره کنیم که همه آن‌ها به صورت رایگان از ساعت 9 صبح برای استفاده عموم مسافران باز هستند. اما در کنار این خدمات رایگان برخی امکانات رفاهی مانند سالن اسپا و ماساژ، حمام ترکی و استفاده از سالن زیبایی با پرداخت هزینه اضافه قابل استفاده می‌باشند. در واقع شما با اقامت در کیرمان لئودیکیا می‌توانید با خیال راحت تمام طول سفر و تعطیلاتتان را در داخل هتل گذرانده و نیازی به تفریحات خارج از آن نداشته باشید. اگر علاقمند به تفریحات خارج از هتل نیز هستید، آبشار ماناوگات از جمله نقاط گردشگری نزدیک به این هتل است که با خودرو تقریبا 40 دقیقه فاصله دارد. علاوه بر ان اگر به تفریحات شبانه نیز علاقمند هستید خیابان بار آلانیا نیز می تواند گزینه مناسبی برای گشت و گذار شبانه باشد. سایر خدمات رفاهی:

پذیرش 24 ساعته

میر تور

خدمات تبدیل ارز

صندوق امانات

انبار چمدان

پارکینگ رایگان

خدمات نظافت 24 ساعته اتاق‌ها

اما درادامه با ماهمراه باشید تا با امکانات اتاق ها و انواع سبک اتاق های این هتل لوکس نیز آشنا شویم.

اتاق‌های هتل KIRMAN LEODIKYA

این هتل در مجموع 260 اتاق در ابعاد و امکانات رفاهی متنوع دارد که همه آن‌ها از سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، یخچال، حمام اختصاصیف سشوار و لوازم بهداشتی رایگان برخوردار هستند. در طبقه اول هتل اتاق‌های جکوزی دار قرار دارند کهدر بالکن آن‌ها جکوزی شخصی طراحی شده و ابعاد داخل اتاق‌ها نیز بزرگ‌تر می‌باشند. و در سایر طبقات اتاق‌های استاندارد و خانواده قرار دارند. یک نکته مهم درباره امکانات اتاق‌های سری هتل‌های کیرمان درباره نوشیدنی های یخچال اتاق‌ها است که استفاده از آن‌ها به صورت رایگان بوده وهمه آنها روزانه شارژ می‌شوند. انواع سبک اتاق‌ها:

اتاق‌ استاندارد

اتاق جکوزی

سوئیت جونیور

اتاق خانواده (2 اتاق متصل بهم)

رستوران‌های هتل کیرمان لئودیکیا

رستوران اصلی هتل در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز است که تقریبا بیش از 00 وع غذا ودسر را در هر وعده سرو می کند. در حیاط هتل یک بخش فودکورت قرار دارد که چندین رستوران در کنار هم قرار داشته و شما می‌توانید از هر کدام به دلخواه غذا سفارش دهید( استفاده از آن نیز رایگان می‌باشد). در اخل ساختمان و حیاط هتل چندین کافه قرار دارد که نوشیدنی های طبیعی و دسر در آن‌ها سرو می‌شود. و در آخر نوبیت می‌رسد به رستوران‌های آلاکارات که پرداخت هزینه اضافه برای مهمانان این هتل قابل استفاده می‌باشد و شما باید از یک روز قبل نیز آن را رزرو نمایید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل کیرمان لئودیکیا

بازار آلارا در آلانیا: 11 دقیقه پیاده روی

پلاژ اینچکوم: 6.8 کیلومتر

پارک دلفین سیلانیا: 13.5 کیلومتر

مسجد کوناکلی: 19.8 کیلومتر

میدن برج ساعت کوناکلی: 20 کیلومتر

ساحل کلئوپاترا: 29.7 کیلومتر

ساحل شرقی سیده: 30 کیلومتر

فرودگاه قاضی پاشا آلانیا: 1 ساعت و 15 دقیقه