tel
021 - 1747 |

بهترین جاذبه‌های دیدنی شهر دبی

Amitis Article
نویسنده : غزاله موسوی فر

برج خلیفه دبی

کشور امارات متحده عربی در طی سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و امروزه به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری خاورمیانه شناخته شده که سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا است. برای کسانیکه که علاقمند به اقامت در هتل‌های لاکچری و تفریحات لاکچری هستند تور‌های شهر دبی برای تعطیلات بهترین انتخاب برای آن‌ها خواهد بود. از آنجایی که کیفیت اقامتگاه یکی از دلایل تاثیر گذار در سفر است در نتیجه بهتر است قبل از خرید تور دبی، کمی با بهترین هتل‌های دبی نیز آشنا شوید تا بتوانید اقامتگاه دلخواهتان را انتخاب کنید. بعد از آن نوبت می‌رسد به جاذبه‌های گردشگری و تفریحات شهر دبی که در ادامه این مطلب به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

برج خلیفه اولین جاذبه دیدنی دبی

اولین و بهترین جاذبه گردشگری دبی برج خلیفه با بیش از 800 متر ارتفاع در کنار خلیج همیشه فارس است. این برج هم در دسته بهترین هتل‌های این شهر قرار دارد و همچنین به دلیل خدمات رفاهی و رستوران‌های لوکسش به عنوان یک مکان دیدنی نیز بسیاری از گردشگران را جذب خود می‌کند. طبقه 124 این برج چشم انداز زیبای دریا و نمایی فوق العاده از آسمان خراش‌های دبی را به نمایش می گذارد و برای دوستداران عکاسی بهترین منظره را دارد.

جزیره نخل دبی

جزیره نخل دبی

همانطور که از نامش مشخص است، این جزیره به شکل نخل ساخته شده و در فاصله 5 کیلومتری از شهر دبی قرار دارد. بخش‌های مختلف این جزیره به وسیله پل های مخصوصی به زمین متصل شده اند. در جزیره پالم که در بخش بالایی نخل قرار دارد 2 هتل معروف دبی به نام‌های "آتلانتیس" و آتلانتیس رویال ساخته شده اند. از دیگر امکانات این جزیره می‌توان به رستوران‌ها، مراکز خرید، ورزش‌های آبی و پارک آبی آتلانتیس اشاره نمود.

مسجد جمیرا

دین رسمی مردم کشور امارت اسلام است که به دنبال آن مساجد و اماکن مذهبی زیبایی مانند مسجد جمیرا در شهر دبی ساخته شده است. نمای بیرونی این ساختمان برگرفته از معماری اسلامی با دو مناره و از جنس سنگ مرمر است که زیبایی این بنا را چند برابر کرده است. مسجد جمیرا علاوه بر جاذبه گردشگری محل برگزاری کلاس‌های عرفانی، سخنرانی‌ها و به نوعی مرکز فرهنگی شهر دبی به شمار می‌رود.

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی

بدون شک یکی از مکان‌هایی که حتما باید در تور ویژه دبی از آن دیدن کنید آکواریوم بزرگ و هیجان انگیز این شهر است. در این آکواریوم بیش از 140 گونه آبزی نگه داری شده و گردشگران درون یک تونل شیشه‌ای می‌توانند زیستگاه این ماهی‌ها را از نردیک تماشا کنند. یکی از هیجان انگیز‌ترین تفریحات در آکواریوم دبی اسنورکلینگ و شنا در قفس در کنار ماهیان است. و در آخر شما می‌توانید با قایق‌های شیشه‌ای ماهی ها را از نزدیک تماشا کنید.

مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی، مانند سایر جاذبه‌ها و تفریحاتش بسیار لوکس و بزرگ هستند. در هنگام ورود به هر یک از آن‌ها، شما با طیف وسیعی از امکانات رفاهی مواجه خواهید شد که این امکان را برای هر گردشگری فراهم می‌کند تا بتواند ساعت‌ها در این مراکز خرید وقت گذرانده و از فروشگاه‌های آن دیدن کنند. برای آشنایی بیشتر با بهترین مراکز خرید دبی به مجله گردشگری سایت آمیتیس مراجعه فرمایید.

برج العرب

برج العرب

گران‌ترین هتل دنیا‌‍! برج العرب یکی دیگر از هتل

های لاکچری و 7 ستاره این شهر است که در دسته بلندترین هتل‌های دنیا نیز شناخته شده است. معماری این ساختمان برگرفته از بادبان کشتی بوده و در هنگام شب با نور پردازی‌های زیبا بر روی این برج عظمت آن را چند برابر می‌کند. در طبقه پایین برج العرب یک رستوران متفاوت و هیجان انگیز به نام ال مهارا قرار دارد. این رستوران در زیر آب ساخته شده و فضای داخلی آن از کف تا سقف از شیشه ساخته شده است.

دبی مارینا

مارینا دبی

یکی از گران‌ترین مناطق شهر دبی "کانال مارینا" است که به صورت مصنوعی از خلیج فارس به داخل خشکی به مساحت 3 کیلومتر ساخته شده است. ساحل جمیرا، آب نمای الشهاب و مرکز خرید مارینا دبی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مارینا دبی هستند. ساحل جمیرا از مهم‌ترین تفرجگاه‌های این منطقه ساحلی است که توسط حاکم اصلی دبی ساخته شده و در آن خدمات رفاهی زیادی نیز ارائه می‌شود. به دلیل گرانی خانه‌ها در این منطقه اغلب ساکنین آن غربی‌ها هستند.

شهر بازی آی ام جی

یکی از بزرگ‌ترین شهر بازی‌های سرپوشیده در دنیا! آی ام جی با ظرفیت بیش از 20 هزار نفر جمعیت است برای کسانیکه به تجربه هیجان و آدرنالین بالا علاقه دارند شهربازی آی ام جی می تواند یکی از بهترین تفریحات در شهر دبی باشد. ساختار اصلی بازی‌های آی ام جی بر اساس شخصیت‌های کارتونی طراحی شده و شامل 4 بخش ماجراجویی، کارتونی، مارول یا شگفت انگیز و بلوار آی ام جی است. علاوه بر آن تنوع بازی‌ها به گونه‌ای است که همه افراد در هر رده سنی بتوانند بازی دلخواهشان را انتخاب کنند و لذت هیجان را در این شهربازی بزرگ تجربه کنند.

جمع بندی

همانطور که در ابتدای مطلب نیز به شما عزیزان توضیح دادیم، شهر دبی در کشور امارات، یکی از شهر‌های مدرن در دنیا شناخته شد که به دنبال آن تفریحات و جاذبه‌های گردشگری آن نیز همگی در بالاترین کیفیت به گردشگران ارائه می‌شوند. اما نکته قابل توجه در هنگام سفر به این شهر بررسی تفریحات و جاذبه‌های گردشگری در آن می‌باشد. به دلیل تنوع بالا و تعداد زیاد تفریحات بهتر است قبل از خرید تور ویژه دبی جاذبه‌های گردشگری این شهر را بررسی کنید و با توجه به سلیقه و مدت زمان اقامتتان بهترین برنامه تفریحی را در هنگام سفر برای خود و همراهانتان تتنظیم کنید. بدین ترتیب شما می‌توایند بهترین استفاده را از مدت زمان اقامتتان در این شهر لاکچری داشته باشید.