tel
021 - 1747 |

نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی ATM

Amitis Article
نویسنده : غزاله موسوی فر


نمایشگاه توریسم و گردشگری ای تی ام


نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی (ATM) یکی از رویدادهای وسیع نمایشگاهی است که هدف اصلی از برپایی آن شناساندن بازار سیر و سفر در کشورهای عربی بوده و در شهر دبی کشور امارات متحده برگزار می‌گردد. تاریخ نمایشگاه دبی ای تی ام ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ است. این رویداد فرصتی بسیار مناسب برای آژانس‌های مسافرتی و گردشگری فراهم کرده تا صاحبان این مشاغل بتوانند خود را به علاقمندان و مخاطبان معرفی کنند و بازاری وسیع‌تر در صنعت گردشگری و توریسم به دست آورند. در این مقاله به ارائه مطالبی درباره نمایشگاه atm دبی خواهیم پرداخت و برخی از مهمترین مزایای شرکت در این رویداد و بخش‌های مختلف آن را بر خواهیم شمرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این رویداد بین المللی هستید با ما همراه باشید.


نمایشگاه گردشگری دبی ۲۰۲۴


نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی


همان‌طور که می‌دانید سیر و سیاحت و گردشگری یکی از مهمترین بخش‌های زندگی بشر است. در حال حاضر بیشتر افراد برای به دست آوردن اطلاعات فرهنگی و قومی، گشت و گذار و تفریح، بازدید از بناهای تاریخی و قدیمی و.... به سیر و سیاحت دست می‌زنند. به این ترتیب بازدید از نمایشگاه توریسم و گردشگری و حضور در آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. صاحبان مشاغل گردشگری و افرادی که با این صنعت در ارتباط هستند می‌توانند با شرکت در نمایشگاه ای تی ام دبی به بازاری بسیار وسیع‌تر دست یافته و تجارت و کسب و کار خود را توسعه دهند. شرکت در این رویداد به شما کمک می‌کند تا به یک زمینه بسیار مساعد برای توسعه و ترقی جایگاه خود در میان رقبای شغلی‌تان دست پیدا کنید. در این رویداد فرهنگی و بین‌المللی بیش از ۲۸۰۰ غرفه‌دار حضور یافته و خدمات و محصولات تازه خود را به نمایش در می‌آورند. به این ترتیب صاحبان کسب و کارهای گردشگری می‌توانند با حضور در آن با بهترین‌های صنعت مورد نظر خود آشنا شده و با آن‌ها تعاملات تجاری برقرار سازند. علاوه بر فعالان عرصه گردشگری، بسیاری از مقامات دولتی و مدیران نیز در این رویداد حضور می‌یابند. نمایشگاه گردشگری دبی برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ و در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شد. در آن موقع ۳۰۰ غرفه‌دار از ۵۲ ملیت از سراسر جهان در نمایشگاه شرکت کردند و تعداد بازدید کنندگان آن به چیزی در حدود ۷۰۰۰ نفر می‌رسید. در حال حاضر این رویداد وسعت بسیار زیادی پیدا کرده و همه ساله با شرکت هزاران غرفه‌دار و بازدید کننده به کار خود ادامه می‌دهد.


مهمترین مزایای بازدید از نمایشگاه گردشگری دبی


مهمترین مزیت نمایشگاه atm دبی برای صاحبان مشاغل گردشگری و فعالان عرصه توریسم این است که شما را با بهترین‌های این صنعت محبوب و پرطرفدار آشنا می‌سازد. شما می‌توانید با تازه‌ترین رویدادها، اختراعات و پژوهش‌ها در این زمینه آشنا شوید یا حتی در جریان نگرش‌های تازه به گردشگری و بحث‌های جدید پیرامون آن قرار بگیرید. بسیاری از افرادی که قصد دارند به تازگی در این حوزه مشغول به فعالیت شوند از فرصتی که نمایشگاه atm دبی در اختیارشان قرار می‌دهد استفاده کرده و از کارشناسان جهانی این صنعت مشورت‌های مورد نیاز را دریافت می‌نمایند. با حضور در این رویداد بین‌المللی می‌توانید به چشم اندازی از آینده این صنعت دست پیدا کنید تا بهتر بتوانید در این حوزه به فعالیت مشغول شوید. در حاشیه این نمایشگاه‌ها کنفرانس‌ها و نشست‌های گوناگونی نیز برگزار می‌گردد که می‌توانید با شرکت در آن‌ها به فرصت‌های جدیدی دست پیدا کنید. به طور کلی حضور در نمایشگاه گردشگری دبی ۲۰۲۴ فرصتی بسیار مناسب برای تمامی افرادی است که می‌خواهند با مقاصد گردشگری تازه آشنا شوند و فناوری‌های سفر، ایرلاین‌ها، کروز، اجاره اتومبیل، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و.... را مورد بررسی دقیق قرار دهند.


نمایشگاه ATM دبی


بخش‌های مختلف نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی


نمایشگاه گردشگری دبی شامل چند بخش اساسی است که از جمله آن‌ها می‌توان به سمینارها و ورکشاپ‌ها اشاره کرد و یا سالن‌های باشگاه خریداران، بخش تکنولوژی سفر، شبکه سازی سریع، گردشگری مسئولیت پذیر و.... را نام برد. با حضور در بخش سمینارها و ورکشاپ‌ها می‌توانید پای صحبت‌های بهترین فعالان حاضر در این صنعت بنشینید و از تازه‌ترین رویدادها در عرصه گردشگری در سطح جهان مطلع شوید. سالن‌های باشگاه خریداران این فرصت و امکان را در اختیارتان قرار می‌دهند تا در مباحث مد نظرتان از قبیل تسهیل شبکه سازی، امنیت سفر، ارتقای معیارهای بهداشتی، ایجاد فرصت‌های نوین ارتباطی و.... شرکت کنید و یا قراردادهای کاری خود را امضا نمایید. با شرکت در بخش تکنولوژی سفر شاهد آخرین دستاوردها و نوآوری‌های مربوط به سیر و سیاحت خواهید بود و بخش شبکه سازی سریع با این هدف به وجود آمده است تا شرکت کنندگان بتوانند به همکاری‌های جدیدی در کسب و کار خود دست یابند و فرصت‌های تازه‌ای را از آن خود سازند. گردشگری مسئولیت پذیر با هدف پایدارسازی صنعت توریسم و گردشگری طراحی شده و به اتحاد هرچه بیشتر صنعت توریسم جهانی، سازمان‌ها و شرکت‌ها برای مشارکت در پایداری زیست محیطی کمک می‌کند. تمامی هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، ایرلاین‌ها، مجریان تور و آژانس‌های گردشگری، بخش‌های ریلی، کشتی، کروز، اجاره اتومبیل، استارتاپ‌ها، شرکت‌های خصوصی و.... می‌توانند در نمایشگاه گردشگری دبی شرکت کنند. جهت رزرو تورهای نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی به وبسایت آمیتیس تراول مراجعه نموده و در بخش تورهای کشور امارات وارد تورهای دبی شوید.