tel
021 - 1747 |

پرطرفدار‌ترین شهر‌های توریستی تایلند

Amitis Article
نویسنده : غزاله موسوی‌فر

سواحل کشور تایلند اگر به دنبال یک سفر عالی و کم‌هزینه هستید، می‌توانید به شهرهای توریستی تایلند سفر کنید. تایلند جاذبه‌های زیادی برای دیدن و گردش دارد که به همین واسطه می‌تواند نظر مسافران را به خود جلب کند. آژانس هواپیمایی آمیتیس به عنوان یکی از مجریان اصلی تورهای کشور تایلند، می‌تواند شما را با زیباترین شهرهای تایلند آشنا کند و تجربه سفری لذت بخش را برایتان به ارمغان آورد. همچنین لازم به ذکر است که به سبب شروع پروازهای هواپیمایی سلام ایر به تایلند، در حال حاضر قیمت تورهای سفر به مهم‌ترین شهرهای تایلند که توسط شرکت آمیتیس ارائه می‌شوند، بسیار کاهش یافته است. با این حساب بهتر است این فرصت را از دست ندهید و یک سفر دلپذیر به تایلند را برای خود، خانواده  و دوستانتان رقم بزنید. اغلب مسافران به تورهای جزیره پوکت علاقمند هستند. اما آمیتیس تراول با بررسی شهرهای توریستی تایلند می‌تواند تورهای ترکیبی به چند شهر را برای مسافران خود به ارمغان آورد. از این رو اگر مشتاق سفر به تایلند هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.


مهم‌ترین شهرهای تایلند

بهترین و مهم‌ترین شهرهای تایلند برای سفر، پوکت، پاتایا و بانکوک هستند. بنابراین تورهای ترکیبی آژانس هواپیمایی آمیتیس شامل شهرهای زیر می‌شود: 

• تور مسافرتی پوکت و پاتایا 

 • تور مسافرتی پوکت و بانکوک

 • تور مسافرتی پوکت، پاتایا و بانکوک 

 در همین راستا در این مطلب از مجله گردشگری آمیتیس قصد داریم تا بهترین جاذبه‌های تفریحی و گردشگری این سه شهر که از جمله زیباترین شهرهای تایلند هستند را به شما عزیزان معرفی کنیم.


پوکت یکی از زیباترین شهرهای تایلند

ساحل پاتونگ پوکت پوکت، یکی از مقصدهای محبوب گردشگری در تایلند به شمار می‌آید که دارای جاذبه‌های فراوانی است و هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند. برخی از مهم‌ترین و بهترین جاذبه‌های گردشگری و تفریحی پوکت در تایلند در ادامه عنوان می‌شوند: 

 

ساحل پاتونگ (Patong Beach) 

"پاتونگ" محبوب‌ترین ساحل تفریحی در پوکت شناخته شده است که بسیاری از هتل‌ها و رستوران‌های معروف در اطراف این ساحل ساخته شده است. سواحل شنی سفید، آب آبی زلال و ورزش‌های آبی از دیگر دلایل محبوبیت این ساحل است. جزایر فی فی کشور تایلند

 جزایرفی فی (Phi Phi Island)

 این جزیره زیبا با صخره‌های بلند و کوهستانی، آب آبی تمیز و طبیعت بکر، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در پوکت است که به دیدنی‌هایی مانند شاهکارهای طبیعی و کوه‌های رنگارنگ معروف می‌باشد.

 بازار شب پوکت (Phuket Night Market) 

این بازار شب، یکی از بهترین مکان‌ها برای آشنایی با فرهنگ و غذاهای محلی تایلند است. در این بازار می‌توانید از تنوع غذاها، محصولات دست ساز و همچنین موسیقی و نمایش‌های محلی لذت ببرید. 

جزیره جیمز باند پوکت

 جزیره جیمز باند (James Bond Island)

 این جزیره معروف به محل تصویربرداری فیلم "جیمز باند" شناخته شده است. با قایقرانی در اطراف این جزیره و دیدن منظره‌های خیره کننده، تجربه‌ای فراموش نشدنی را خواهید داشت.

 جزیره راچا (Racha Island) 

این جزیره زیبا با سواحل شنی سفید و آب آبی صاف، یک مقصد عالی برای تفریح و استراحت است. با شنا در آب‌های آبی روشن، غواصی و اسکوبا در اطراف جزیره، لحظاتی شاد و متفاوت را تجربه خواهید کرد.


پاتایا یکی از مهم‌ترین شهرهای تایلند

شهر پاتایا پوکت پاتایا، یکی از مهم‌ترین و زیباترین شهرهای توریستی تایلند است که دارای جاذبه‌های فراوانی می‌باشد و هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند.

 ساحل جامتین (Jomtien Beach) 

 این ساحل زیبا و آرام در جنوب پاتایا واقع شده است که یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگران در این منطقه به شمار می‌آید. سواحل شنی سفید، آب زلال و امکانات کامل تفریحی و سرگرمی تقریبا در همه سواحل پاتایا به چشم می‌خورد. اما بهترین جاذبه های دیدنی پاتایا:

 جزیره کوه لان (Koh Larn) 

 این جزیره زیبا در نزدیکی پاتایا قرار دارد و با تفریحات هیجان انگیز ساحلی یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری در پاتایا است. با قایقرانی در این جزیره و شنا در آب‌های آبی روشن، لحظاتی شاد و آرام را تجربه خواهید کرد.

 برج پاتایا (Pattaya Viewpoint)

 این برج مشهور در بالاترین نقطه پاتایا قرار دارد و امکان دیدن منظره‌های فوق العاده از شهر و ساحل را به گردشگران می‌دهد. با صعود به بالای برج و تماشای غروب آفتاب، لحظاتی بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد.

 باغ گیاه شناسی نونگ نوچ (Nong Nooch Tropical Garden) 

 این پارک زیبا با باغ‌های استوایی، باغ گل و حیوانات خانگی، یکی از بهترین مقصدهای گردشگری در پاتایا است. با دیدن انواع گل‌ها، گیاهان و حیوانات در این پارک، تجربه‌ای فراموش نشدنی خواهید داشت.

 بازار شب پاتایا (Pattaya Night Bazaar)

 این بازار شب، یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید لباس، زیورآلات و سوغاتی‌های محلی است. در این بازار می‌توانید از تنوع کالاها و تجربه فرهنگ محلی لذت ببرید. 

سواحل شهر پاتایا  

 جزیره کو سامت (Ku Samet)

 این جزیره زیبا در نزدیکی پاتایا قرار دارد و با شن‌های سفید و آب آبی تمیز، یکی از بهترین مقصدهای تفریحی در این منطقه محسوب می¬شود. با قایقرانی به این جزیره و لذت بردن از آب‌های زیبا، لحظاتی آرام و شاد را تجربه خواهید کرد.


بانکوک یکی از بهترین شهرهای تایلند

شهر بانکوک تایلند  

بانکوک، پایتخت تایلند، به عنوان یکی از شهرهای پرجاذبه گردشگری در آسیا محسوب می¬شود. این شهر دارای جاذبه‌های فراوانی است که هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند.

 کاخ سلطنتی (Grand Palace) 

 این کاخ با طراحی زیبا و معماری منحصر به فرد، یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در بانکوک است. با دیدن آثار هنری، معابد و مجسمه‌های بزرگ در این کاخ، تجربه‌ای فراموش نشدنی خواهید داشت.

  معبد وات آرون بانکوک  

معبد وات آرون (Wat Arun) 

 این معبد زیبا در نزدیکی رودخانه چاوپایا واقع شده است و با برج‌های بلند و طراحی منحصر به فرد، یکی از بهترین مقصدهای گردشگری در بانکوک است. با صعود به بالای برج‌ها شاهد منظره بینظیری از شهر و رودخانه خواهید بود. 

 بازار چاتوچاک (Chatuchak Market) 

 این بازار بزرگ و پرتردد، یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید لباس، زیورآلات، سوغاتی‌های محلی و صنایع دستی است. در این بازار می‌توانید از تنوع کالاها و تجربه فرهنگ محلی لذت ببرید. 

معبد وات پو (Wat Pho) 

 این معبد یکی از جاذبه‌های گردشگری معروف در بانکوک است که به عنوان مقدس¬ترین معبد بودایی در تایلند شناخته می‌شود. با دیدن آثار هنری و صلح و آرامش در این معبد، لحظاتی آرام و دلپذیر را تجربه خواهید کرد.

 برج بایوکه (Baiyoke Tower) 

 این برج بلند با طراحی زیبا، امکان دیدن منظره‌های فوق العاده از شهر را به گردشگران می‌دهد. با صعود به بالای برج و تماشای غروب آفتاب یا شب‌های شهر، لحظاتی بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد. 

معبد وات ساکت (Wat Saket) 

 این معبد با برج طلایی خود، یکی از جاذبه‌های گردشگری معروف در بانکوک است. با بالا رفتن از برج و تماشای منظره شهر، لحظاتی آرام را تجربه خواهید کرد.


جمع بندی

برای سفر به بهترین شهرهای توریستی تایلند، باید به یک آژانس معتبر و حاذق در این زمینه مراجعه کنید که بتواند از صفر تا صد سفر را برایتان به بهترین نحو ممکن اجرا کند و خاطره به یاد ماندنی را از سفرتان به تصویر بکشد. آژانس آمیتیس اینجاست تا شما را با بهترین تورهای سفر به شهرهای توریستی تایلند با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت همراهی کند.