tel
021 - 1747 |

تور مارماریس نوروزی

Tours

تور مارماریس نوروز 1403

مارماریس ویژه نوروز اگر به دنبال یک شهر ساحلی با مناظر و طبیعت زیبا هستید مارماریس بهترین انتخاب برای شماست! شهر مارماریس در کشور ترکیه از جمله شهرهای توریستی و زیبای این کشور است که برای تعطیلات عید یکی از انتخاب‌های ایده‌آل هر مسافری می‌تواند باشد. این شهر که به ساحل فیروزه‌ای و طبیعت زیبایش معروف است هر ساله مورد توجه توریست‌های زیادی از سراسر دنیا قرار می‌گیرد که در ادامه می‌خواهیم در رابطه با ویژگی‌های این شهر و همچنین هتل‌های پر امکاناتش صحبت کنیم. یکی از ویژگی های خاص این شهر که سبب تمایز آن در مقایسه با سایر شهر‌های ساحلی ترکیه می‌شود طبیعت بکر و مناظر زیبای این شهر است که در کنار سواحل فیروزه‌ای، زیبایی این شهر را چندین برابر کرده است. اما علاوه بر آن این شهر یک خیابان معروف به نام بار دارد که برای علاقمندان به شبگردی و تفریحات شبانه کاملا ایده‌آل است و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه ‌روز به آنجا رفته و از قدم زدن در این خیابان زنده و شاد لذت ببرید. در نتیجه اگر به دنبال تفریحات شبانه و تماشای مناظر زیبای طبیعی هستید شهر مارماریس بهترین انتخاب برای تور‌های نوروزی است.


قیمت تور ماماریس ویژه نوروز

از آنجایی که در فصل بهار همچنان تعداد مسافران این شهر ساحلی زیاد نشده است در نتیجه قیمت |تور‌های نوروز مارماریس نیز تا حد زیادی مقرون به صرفه بوده و برای علاقمندان به این شهر ساحلی مناسب می‌باشد. اما اگر زمان سفرتان را می‌دانید، بهتر است که 1 الی 2 ماه قبل یعنی بین ماه‌های بهمن و اسفند از طریق آژانس آمیتیس اقدام به رزرو تور‌های نوروز مارماریس کنید تا هزینه‌های سفر برای شما مقرون به صرفه‌تر و از طرفی هم خیالتان از لحاظ ظرفیت هتل‌ها راحت باشد زیرا هر چه به اواخر اسفند و تعطیلات عید نزدیک می‌شویم ظرفیت هتل‌ها نیز کم‌تر می‌شود.


تورهای لحظه آخری مارماریس نوروز 1403

شما می‌توانید تورهای لحظه آخری آژانس آمیتیس را برای تور‌های نوروز مارماریس 1403 انتخاب کنید تا در هزینه‌های سفرتان صرفه جویی شود. اما تنها تفاوت تورهای لحظه آخری در فاصله زمانی خرید تور تا شروع سفر است که فاصله کمتری دارد و شما ممکن است حتی یک روز قبل از شروع سفر بتوانید تور سفر را خریداری کنید در نتیجه اگر قصد خرید تور‌های لحظه آخری مارماریس در نوروز را دارید بهتر است از قبل چمدان و وسایل خود را آماده کنید چون دیگر فرصت جمع آوری وسایل را ندارید.


نحوه خرید تور ارزان مارماریس

آژانس هواپیمایی آمیتیس تراول بدلیل تنوع تور و همچنین قیمت مناسب و به صرفه، می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای خرید |تور‌های ارزان مارماریس در نوروز 1403 باشد. این آژانس بدلیل تنوع تور در مقاصد مختلف حق انتخاب را برای مشتریان خود افزایش داده تا همه مسافران بتوانند با توجه به سلیقه و بودجه مالی خود بهترین سفر را تجربه کنند. شما می‌توانید برای رزرو تور‌های مارماریس از اواخر ماه بهمن جهت خرید تورهای نوروز با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


تور هوایی مارماریس نوروز 1402

مارماریس نوروز ۱۴۰۲ ایرلاین فری برد یکی از با کیفیت‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین ایرلاین پرواز‌های خارجی در ایران است که سالانه میلیون‌ها مسافر را بین کشور ایران و ترکیه جابجا می‌کند. شما می‌توانید برای سفر‌های نوروزی‌تان از طریق آژانس آمیتیس تراول بلیط این پرواز‌ها را همراه با تور‌ نوروزی مارماریس تهیه فرمایید.


بهترین هتل‌های مارماریس ویژه نوروز

همانطور که در ابتدای مطلب نیز گفتیم شهر مارماریس طبیعت و سواحل بسیار زیبایی دارد و شما می‌توانید تقریبا از همه هتل‌های این شهر، منظره زیبای ساحل و طبیعت آن را مشاهده کنید اما نکته قابل توجه درباره هتل‌های این شهر برنامه‌های ویژه نوروز برای ایرانیان است که از طرف آژانس‌های مختلف ایرانی به خصوص آژانس آمیتیس برای مسافران در این ایام برگزار می‌شود که بسته به نوع هتل انتخابی و امکانات هتل شما می‌تواند متفاوت باشد. یکی از هتل‌های بزرگ و بسیار لوکس این شهر، هیلتون دالامان است که در منطقه دالامان شهر مارماریس قرار دارد این هتل امکانات خاص و ویژه‌ای برای مسافران خود طراحی کرده بطوریکه که شما با اقامت در این هتل دیگر نیازی به تفریحات خارج از هتل و گشت و گذار‌های شهری نداشته و می‌توانید تمام زمان تعطیلات خود را در آن سپری کنید. در ادامه چند نمونه دیگر از هتل‌های 5 ستاره و UALL مارماریس در تعطیلات نوروز 1403 را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم: • هتل گرند یازیجی کلاب توربان (GRAND YACIJI CLUB TURBAN) • هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ (SENTIDO ORKA LOTUS BEACH) • هتل کاسا د ماریس ریزورت (CASA DE MARIS SPA AND RESORT HOTEL) • هتل هیلتون دالامان (HILTON DALAMAN)


آب و هوای مارماریس

تقریبا آب و هوای این شهر هم مانند سایر شهر‌های ساحلی ترکیه دمای تقریبی 18 درجه را دارد و تفاوت زیادی با آنتالیا و یا آلانیا ندارد. اما برای کسانی که علاقمند به هوای گرم و آفتاب گرفتن هستند در این فصل ممکن است کمی هوا سرد باشد، البته هر چه به سمت اواخر فروردین نزدیک‌ می‌شویم هوای شهر مارماریس رو به گرمی می‌رود.