tel
021 - 1747 |

تور شانگهای

Tours

تور شانگهای چین



نمای شهر شانگهای چین

تور شانگهای چین یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی در میان ایرانیان بوده و شرکت‌ها و آژانس‌های معتبر در ایام مختلف سال این تور را برای علاقمندان به اجرا در می‌آورند. حواستان باشد که برای این سفر اخذ ویزای شانگهای چین هم ضرورت دارد. یعنی علاوه بر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و اقامتگاه باید ویزای چین را نیز در اختیار داشته باشید. در این مقاله به ارائه مطالبی درباره تور شانگهای چین آژانس هواپیمایی آمیتیس تراول خواهیم پرداخت و قیمت آن را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.


درباره تور شانگهای چین


شانگهای چین یکی از شناخته شده‌ترین شهرهای جهان با آب و هوای گرم و شرجی در فصل تابستان و آب و هوای سرد و خشک در فصل زمستان است. در این شهر نمایشگاه‌های زیادی برگزار شده و جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری هم وجود دارد.

بیشتر افرادی که با تور شانگهای به این شهر سفر می‌کنند تمایل دارند از جاذبه‌های آن بازدید به عمل آورند. پس اگر شما هم می‌خواهید برای اولین بار به این شهر سفر کرده و مسافرتی آرام و بدون دردسر داشته باشید بهتر است با تور شانگهای آمیتیس تراول همراه شوید تا از بهترین خدمات رفاهی و امکانات استفاده نموده و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.



باغ یو شانگهای

یکی از مهمترین جاذبه‌های تاریخی شانگهای چین که باعث شده عده زیادی از ایرانیان برای بازدید از آن راهی این دیار شوند، باغ یویو آن است که به آن یوگاردن نیز گفته می‌شود. فضای این باغ به طور کامل با فضای شهر مدرن شانگهای تفاوت دارد.

درون این باغ چند بنای تاریخی واقع شده که از مهمترین آن‌ها می‌توان به خانه صرف چای و یا چایخانه، چند تالار، پل‌های روی دریاچه‌های فصلی و.... اشاره کرد. به طور کلی شانگهای با ساختمان‌ها و بناهای بلندش شناخته شده و معروف است.

یکی از تماشایی‌ترین این ساختمان‌ها برج تلویزیونی مروارید شرقی نام گرفته که توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به خود جلب کرده است. جاذبه‌های دیدنی شهر شانگهای بیشتر در گروه بناهای مدرن جای می‌گیرند و برخی نیز مراکز خرید هستند.

با این حال علاقمندان به بازدید از بناهای تاریخی نیز می‌توانند در این شهر جاذبه‌های دیدنی کهن را پیدا کنند و برای بازدید از آن‌ها برنامه‌ریزی داشته باشند. یکی از مهمترین جاذبه‌های مدرن این شهر چینی یک منطقه مدرن به نام د باند است که در مرکز تجاری و اقتصادی شانگهای قرار دارد.

با خرید تور شانگهای چین می‌توانید از جاذبه‌های تفریحی و پارک‌های این شهر نیز بازدید به عمل آورید که یکی از بهترین آن‌ها دیزنی لند است. از دیگر جاذبه‌های تفریحی این شهر می‌توان به شهر بازی واندا سیتی، دره هپی، پلایا مایا و یا تراس‌های مخصوص تماشای مناظر شهر اشاره کرد.

افرادی هم که قصد خرید از مراکز تجاری شانگهای را دارند می‌توانند به مرکز خرید IFC سر بزنند و یا به فروشگاه پلازا ۶۶ و جیو گوانگ بروند. با سفر با تور شانگهای چین می‌توانید طعم و عطر غذاهای این شهر را نیز امتحان کنید که بخش بسیار مهمی از آداب و رسوم باستانی کشور چین محسوب می‌شوند. کوچه‌ها و محله‌های قدیمی شانگهای از رستوران‌های سنتی پر شده که فضای معماری قدیمی داشته و غذاهای متنوعی مانند ماهی دودی، کباب اردک، انواع اسنک و... در آن‌ها سرو می‌شود.


هزینه ویزا و تور شانگهای چین

قیمت تور شانگهای و هزینه لازم برای اخذ ویزای شانگهای چین یک نرخ ثابت نبوده و نمی‌توان برای آن رقم دقیقی در نظر گرفت. میزان هزینه قابل پرداخت برای این سفر در روزهای مختلف سال تغییر می‌کند و به عوامل مختلفی وابسته است.

توجه داشته باشید که برای رزرو تور شانگهای چین باید حتماً گذرنامه معتبر با اعتبار حداقل ۷ ماهه در اختیار داشته باشید و سپس پاسپورت و دیگر مدارک مورد نیاز را برای اخذ ویزای شانگهای چین به آژانس مورد نظر تحویل دهید.

نحوه محاسبه قیمت تور پکن شانگهای چین


خیابان نانجینگ چین


بسیاری از افرادی که تمایل دارند به کشور چین و شهر شانگهای آن سفر کنند می‌خواهند با نحوه محاسبه قیمت تور پکن شانگهای چین نیز آشنا شوند. لازم است بدانید که قیمت تور شانگهای در زمان‌های مختلف سال با یکدیگر فرق می‌کند. به گونه‌ای که هزینه قابل پرداخت برای این سفر در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها و یا در فصل بهار و تعطیلات سال نو میلادی با قیمت تور شانگهای چین در روزهای عادی سال متفاوت خواهد بود و در این ایام باید قیمت بیشتری پرداخت شود. چرا که در این ایام مثلاً در فصل بهار، جمعیت بسیار زیادی متقاضی سفر به شانگهای چین بوده و از سوی دیگر قیمت و هزینه خدمات رفاهی نیز در فصل بهار و ایام پرتقاضا با افزایش فراوانی روبرو خواهد شد.

دیگر عوامل موثر بر قیمت تور پکن شانگهای چین مدت زمان سفر شما و مدت زمانی است که در هتل اقامت دارید. کیفیت محل اقامت و همچنین کلاس پروازی نیز قیمت و هزینه قابل پرداخت برای این سفر را با تغییر و تحول مواجه می‌سازد.

در صورتی که تمایل دارید هزینه‌های سفر خود به شانگهای چین را کاهش دهید و یا بودجه محدودی در اختیارتان است، می‌توانید تورهای ارزان‌تر را برای خرید انتخاب کنید. در این نوع تورها مسافران را در اقامتگاه‌ها و یا هتل‌های سه ستاره اسکان می‌دهند و پروازهای آن‌ها نیز به صورت ارگونومی برگزار می‌گردد.


تورهای لحظه آخری شانگهای چین


منظره شهر شانگهای چین


شما می‌توانید با هر میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید به شهر زیبا و پرجمعیت شانگهای چین سفر کنید و از بناهای جالب توجه و جاذبه‌های طبیعی و مدرن آن بازدید به عمل آورده و یا در نمایشگاه‌های مختلف حضور به هم رسانید.

برای پرداخت هزینه پایین‌تر باید با برخی از اصول و شگردها آشنایی داشته باشید که یکی از بهترین این راهکارها استفاده از تور لحظه آخری شانگهای چین است. همان‌طور که می‌دانید تورهای لحظه آخری با قیمت بسیار ارزانتری نسبت به تورهای شرایط عادی به فروش می‌رسند.

آژانس مسافرتی آمیتیس تراول نیز این تور جذاب و منحصر به فرد خود را با تخفیف‌های ویژه در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد. در حال حاضر با افزایش نرخ ارز و به دلیل افزایش هزینه‌های مربوط به سفر به کشورهای خارجی، تقاضا برای خرید تور لحظه آخری شانگهای چین با افزایش قابل توجهی روبرو شده است و بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند که از این امکان و فرصت ویژه برخوردار شوند.

شما می‌توانید از طریق آژانس هواپیمایی آمیتیس، برگزار کننده تورهای خارجی در روزهای میانی هفته و یا فصل‌های کم تقاضا مانند تابستان و زمستان به خرید تور لحظه آخری شانگهای با قیمت‌هایی بسیار ارزان و تخفیف‌های باورنکردنی اقدام کنید. به ویژه اگر از جمله افرادی هستید که محدودیت خاصی برای سفر کردن نداشته و چمدان مسافرت خود را از قبل آماده ساخته‌اند تور شانگهای لحظه آخری برایتان مناسب‌ترین گزینه خواهد بود.

به این نکته هم توجه داشته باشید که کیفیت خدمات ارائه شده در تور مسافرتی لحظه آخری شانگهای چین با دیگر تورهایی که در شرایط عادی برگزار می‌گردد هیچ اختلافی ندارد و یا حتی این خدمات در سطح متوسط نیز ارائه نمی‌شوند. در واقع دلیل اصلی پایین‌تر بودن قیمت تور لحظه آخری شانگهای نسبت به شرایط عادی، تکمیل نشدن ظرفیت آن چند روز مانده به پرواز است. پس خیالتان آسوده باشد که با سفر با این تورها نیز می‌توانید از بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات استفاده کرده و در عین حال قیمت و هزینه بسیار مناسبی هم پرداخت نمایید.


جمع‌بندی

آژانس هواپیمایی آمیتیس تراول برگزار کننده تورهای داخلی و خارجی این امکان را فراهم آورده تا مسافران و علاقمندان بتوانند با تور شانگهای چین به این شهر محبوب و پرطرفدار و مدرن سفر کنند. این مجموعه با کیفیت‌ترین خدمات و امکانات رفاهی را برای مسافران فراهم آورده و هتل‌های لوکس و ۵ ستاره این شهر را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. جهت اطلاع از قیمت تورهای چین به وبسایت آمیتیس تراول مراجعه فرمایید.