tel
021 - 1747 |

تورهای ویژه برزیل

تور برزیل در ابتدا می‌خواهیم توضیحات مختصری درباره کشور برزیل به شما عزیزان بدهیم. برزیل بزرگ ترین و پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. از آنجایی که این کشور در نیم کره جنوبی قرار دارد تقریبا در همه ماه های سال آب و هوایی گرم دارد که این ویژگی سبب شده تا از پوشش گیاهی فوق العاده‌ای برخوردار باشد و به لحاظ جاذبه‌های طبیعی، به یکی از بهترین گزینه‌های گردشگری و طبیعت‌گردی تبدیل شود. 

زبان مردم کشور برزیل اسپانیایی است که در برخی مناطق به زبان پرتقالی نیز صحبت می‌کنند. برزیل از چند نژاد مختلف اروپایی، آفریقایی، آسیایی و سرخ پوستان آفریقا تشکیل شده و جشن ها و فستویال‌های هیجان انگیزی درآن برگزار می‌شود که خود یکی از جاذبه‌های گردشگری این کشور به شمار می‌رود. پایتخت این کشور شهر ساحلی "ریودوژانیرو" است که مقصد تفریحی بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا می‌باشد. از آنجایی که ریو از سه بخش به اقیانوس اطلس راه دارد آن را شبه جزیره نیز می‌نامند. در ادامه با ما همراه باشید تا با تورهای ئیژه برزیل و شهر زیبای ریو بیشتر آشنا شویم.


شهرهای توریستی برزیل برای سفر

کشور برزیل یکی از کشورهایی است که سفر به آن می‌تواند یکی از ضروری‌ترین گزینه‌ها برای تجربه اوقاتی خوش باشد. شهرهای مختلف برزیل هر کدام دارای جاذبه‌های گردشگری و تفریحی متفاوتی هستند که سبب معرفی آن‌ها در میان گزینه‌های توریستی این کشور شده‌اند. از جمله شهرهایی که در سفر به برزیل، توصیه می‌شود حتما در میان گزینه‌های تور لحاظ کنید، می‌توان به مواردی اشاره کرد که در ادامه مطرح شده است:

 ریو دوژانیرو

 ریو دوژانیرو از جمله شهرهایی است که برای سفر به برزیل، در اولویت قرار می‌گیرد و توجه عموم متقاضیان را به خود جلب می‌کند. مجسمه مسیح، محله سانتا ترزا، کوه شوگرلوف، پارک لاژی، ساحل کوپاکابانا، موزه آمانیا، ساحل ایپانما، پله‌های سلارون، ایلها فیسکال و موارد بسیار دیگر، نمونه‌هایی از گزینه‌های گردشگری‌ای هستند که در تور برزیل به مقصد ریو دوژانیرو، می‌توانید مورد بازدید قرار دهید. 

سائوپائولو

از دیگر شهرهای توریستی در برزیل، می‌توان به سائوپائولو اشاره کرد. در این شهر می‌توانید از جاذبه‌هایی چون موزه فوتبال، موزه هنر، موزه هنر معاصر، پارک استقلال و موزه پائولیستا، تئاتر شهر، صومعه بندیکتین، خیابان بتمن، پارک ایبیراپوئرا، کلیسای جامع سی و نوسا سنهورا دا لوز دیدن کنید.

 آمازون

 قطعا یکی از شهرهایی که در کشور برزیل به گوش همه افراد آشنا می‌آید، آمازون است. این شهر به سبب جنگل‌ها و رودی که به عنوان بزرگ‌ترین رودخانه جهان شناخته می‌شود، مورد معرفی قرار می‌گیرد. از این رو یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های آمازون، مربوط به جنگل‌های بی‌نظیر و رودخانه مارپیچی آن است.

 شهر فوز دوایگواسو 

 شهر فوز دوایگواسو که در جنوب برزیل قرار گرفته، از ملیت‌های مختلفی تشکیل شده و در میان گزینه‌های پرتقاضا برای سفر به برزیل قرار می‌گیرد. مهم‌ترین و اصلی‌ترین جاذبه‌ای که به شهرت این شهر کمک کرده، آبشار ایگواسو است. این آبشار در میان عجایب هفت‌گانه قرار می‌گیرد که در جنگل‌های انبوه واقع شده است. از یان رو یک مسیر قایقرانی پرماجرا را به همراه دارد.


ریو دو ژانیرو مقصد اصلی تورهای برزیل

"ریودو ژانیرو" پر جمعیت‌ترین شهر کشور برزیل است و دومین شهر بزرگ در این کشور است. این شهر به دلیل جاذبه تاریخی و گردشگری فراوان، مقصد اصلی توریست‌های این کشور می‌باشد. یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور سواحل و منظره زیبای اقیانوس اطلس است که باعث شده تا این شهر، برای کسانی که به ورزش و تفریحات آبی علاقمند هستند نیز جذابیت داشته باشد.علاوه بر آن از آنجایی که آب و هوای این کشور گرمسیری است در نتیجه جنگل‌های انبوه و طبیعت بسیار زیبایی دارد که یکی دیگر از جاذبه های دیدنی این شهر به شمار می‌رود. در نگاه اول به این شهر اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند مجسمه زیبای مسیح به نام ریودوژانیرو بر فراز تپه بلند این شهر است که می‌توانید در عکس بالا مشاهده کنید. در ادامه بهترین جاذبه‌های گردشگری ریو دوژانیرو را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا در هنگام سفر به برزیل بتوانید از آنها دیدن کنید: • جنگل تیکوجا • باغ گیاه شناسی جاردیم • جشنواره ریو • شوگرلوف • تالاب رودریگو دو فریتاس


آب و هوای کشور برزیل

تور ریو برزیل آب و هوای برزیل به طور کلی گرمسیری و معتدل است و بین هوای گرم تا خنک متفاوت است. به عنوان مثال در فصل بهار میانگین دمای برزیل و شهر ریو بین 17 تا 21 درجه سانتی گراد است که این دما، هوا را برای مسافرانی که به تفریحات آبی علاقمند هستند ایده‌‌آل کرده است. همانطور که قبل تر نیز به آن اشاره کردیم کشور برزیل به دلیل آب و هوای معتدل حتی در فصل زمستان نیز می تواند بهترین مقصد گردشگری برای مسافرانی که به تفریحات آبی علاقمند هستند باشد. زیرا در این زمان بسیاری از شهرهای ساحلی مثل شهر آنتالیا د کشو ترکیه، آب و هوای سردی دارند.

تورهای لحظه آخری برزیل

تورهای لحظه آخری و ارزان برزیل معمولا در زمان‌های نزدیک به شروع سفر از طرف آژانس هواپیمایی مربوطه برگزار می‌شود که قیمتشان در مقایسه با تورهای معمولی با همان کیفیت و امکانات کمتر می‌باشد. برای خرید تورهای مقرون به صرفه برزیل شما می‌توانید از قبل چمدان و وسایل خود را آماده کنید تا بعد از خرید تور، دیگر نگران کارهای قبل از سفر نباشید. برای اطلاع از شرایط این پکیج‌های مسافرتی می‌توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی آمیتیس تراول تماس حاصل فرمایید.


قیمت تور برزیل و شهر ریو

تله کابین برزیل شما می‌توانید برای رزرو و خرید تور‌های لحظه آخری برزیل به سایت آمیتیس تراول مراجعه نموده و در قسمت تور‌های آمیتیس از شرایط و خدمات تور‌های برزیل و شهر ریو مطلع شوید. همچنین شما می‌توانید علاوه بر مراجعه به سایت از طریق تماس تلفنی با همکاران ما در این آژانس تماس حاصل نموده تا توضیحات لازم را به شما عزیزان بدهند.


هتل‌های برزیل

در تورهای ویژه برزیل شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای انواع هتل‌های برزیل و شهر ریو را برای اقامت انتخاب کنید و از تعطیلات عید نوروز در کنار عزیزانتان لذت ببرید. هتل‌های شهر ریودوژانیور همگی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و خدمات مناسبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. تنها تفاوت آنها در موقعیت مکانی و برخی امکانات رفاهی ویژه است که در هر هتلی می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه تعدادی از هتل‌های پرطرفدار برزیل را از نگاه گردشگران به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. نام هتل‌ها: • هتل اینترکنتیننتال (INTERCONTINENTAL HOTEL) • هتل فیرمونت کوپاکابانا (FAIRMONT CUPACABANA HOTEL) • هتل اکو کاتاراتاس ریزورت (ECO CATARATAS RESORT HOTEL)