tel
021 - 1747 |

بهترین هتل‌های شهر دبی

Amitis Article
نویسنده : غزاله موسوی‌فر

هتل هیلتون د واک

در این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین و لوکس‌ترین هتل های شهر گردشگری کشور امارات متحده عربی، یعنی "دبی" آشنا شویم

مقدمه

شهر دبی در کشور امارات متحده عربی، از جمله شهرهای پیشرفته در دنیا شناخته شده است که در طی سال‌های اخیر با ساخت آسمان خراش‌ها، هتل‌های لوکس و با کیفیت و برج‌های بلند شهرت بسیار زیادی در میان گردشگران پیدا کرده ست. با توجه به پیشرفت‌های اخیر این شهر، همه گردشگرانی که به دبی سفر می‌کنند می‌توانند با توجه سلیقه‌شان از تفریحات متنوع آن استفاده کنند. در واقع تنوع امکانات رفاهی در این شهر آنقدر بالا است که برای هر سن و سلیقه‌ای می‌تواند مقصد گردشگری مناسبی باشد. اما از آنجایی که تنوع هتل‌های شهر دبی بسیار بالا است است در این مطلب از مجله گردشگری آمیتیس قصد داریم بهترین هتل‌های این شهر توریستی را از لحاظ کیفیت و خدمات به شما معرفی کرده و مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید در هنگام خرید تورهای دبی بهترین هتل را با توجه به سلیقه‌‌تان انتخاب کنید.

هتل پولمن دبی کریک (PULLMAN DUBAI CREEK CITY CENTRE)

هتل پولمن دبی کریک

هتل پولمن دبی کریک که یکی از بهترین هتل‌های شهر دبی است چندین سال است که با ارائه خدمات با کیفیت و مناسب سبب جلب رضایت مشتریان خود شده است. این هتل 5 ستاره، دارای 318 اتاق، سالن ماساژ، استخر، زمین تنیس، رستوران با خدمات 24 ساعته و اینترنت وای فای رایگان است. از آنجایی که هتل "پولمن" در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد در نتیجه شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌های سفر خدمات O.R (فقط سرویس اتاق) را انتخاب کنید و برای صرف غذا به رستوران‌های متنوع مرکز شهر بروید.

هتل متروپلیتان شیخ (METROPOLITAN HOTEL DUBAI)

هتل متروپلیتان

هتل متروپلیتان یکی دیگر از هتل‌های با کیفیت دبی است که در نزدیکی ساحل معروف دبی به نام جمیرا قرار دارد که به دلیل موقعیت مکانی آن یکی از پر طرفدار‌ترین هتل‌های دبی شناخته شده است. این هتل 4 ستاره که در سال 2016 میلادی به سبک معماری مدرن ساخته شده به طوریکه در بدو ورود به این هتل متوجه آن خواهید شد.

هتل ویندهام دبی مارینا (WYNDHUM DUBAI MARINA)

هتل ویندهام دبی مارینا

یکی دیگر از بهترین هتل‌های شهر دبی در کشور امارات متحده عربی هتل ویندهام دبی مارینا است که از جمله هتل‌های 4 ستاره و با کیفیت این شهر شناخته شده است. از امکانات این هتل می‌توانیم به 2 رستوران با کیفیت، کافی شاپ، اینترنت وای فای رایگان، استخر روباز، ماساژ و اسپا، اتاق بخار، سونا و پارکینگ خودرو اشاره نمود. اما یکی دیگر از امکانات ویژه این هتل دسترسی آسان آن به مرکز شهر از طریق، ایستگاه مترو و تراموا است که شما می‌توانید به راحتی با استفاده از آن به مراکز خرید و نقاط گردشگری دبی بروید.

هتل هیلتون دبی د واک(HILTON DUBAI THE WALK)

هتل هیلتون د واک

همانطور که می‌دانید مجموعه هتل‌های هیلتون از بهترین هتل‌های دنیا هستند که در بسیاری از کشور‌ها نیز شعبه دارند. هتل هیلتون د واک در مقابل شعبه دیگر هتل هیلتون دبی به نام جمیرا ساخته شده است که مهمانان آن می توانند از خدمات رستوران هتل هیلتون جمیرا نیز استفاده کنند. خدمات رفاهی هتل هیلتون د واک شامل 12 رستوران و کافه (با منوی متنوع)، ساحل اختصاصی، 3 استخر روباز، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپای حرفه‌ای و محیط بازی مخصوص کودکان اشاره نمود که این هتل را برای مهمانانی که قصد اقامت با خانواده را دارند مناسب کرده است.

هتل آتلانتیس (ATLANTIS, THE PALM)

هتل آتلانتیس

هتل آتلانتیس، در جزیره نخل دبی قرار دارد که یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره شهر دبی است که امکانات رفاهی فراوانی را برای مسافران خود فراهم کرده است. از جمله امکانات ویژه این هتل می‌توانیم به پارک آبی آکواونچر، آکواریوم لاست چمبرز، 3 رستوران متنوع، ساحل اختصاصی، زمین بازی مخصوص کودکان و زمین تنیس اشاره نمود. علاوه بر همه این خدمات مهمانان این هتل می‌توانند برای استراحت و ریلکس از خدمات اسپای این هتل نیز استفاده کنند. شما می‌توانید برای اطلاع از شرایط رزرو تور دبی و هتل آتلانتیس به سایت آمیتیس تراول مراجعه نموده و در بخش تورهای ویژه دبی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

ریکسوس د پالم(RIXOS THE PALM)

هتل ریکسوس د پالم

یکی دیگر از بهترین هتل‌های دبی "ریکسوس د پالم" است که در منطقه پالم جمیرا قرار دارد. این هتل 5 ستاره دارای 230 اتاق با امکانات متنوع و همچنین 3 رستوران بزرگ با انواع غذا‌های ایتالیایی و دریایی، اینترنت وای فای رایگان، خدمات نگهداری کودک، اتاق کنفرانس، استخر، باشگاه بدنسازی، سونا، خدمات اسپا و ساحل اختصاصی از جمله خدمات رفاهی این هتل است. با توجه به موقعیت مکانی هتل ریکسوس د پالم، تمامی اتاق‌های این هتل بالکن با منظره زیبای دریا را دارند که از جمله امکانات ویژه این هتل می‌باشد.

آدرس دبی مال (ADRESS DUBAI MALL HOTEL)

هتل دبی مال

بدون شک مرکز خرید آدرس دبی، یکی از بهترین مراکز خرید در دنیا شناخته شده است که در آن بهترین برند‌های معروف دنیا شعبه دارند. در کنار این مرکز خرید هتل 5 ستاره و لوکس دبی مال قرار دارد که یکی از هتل‌های باشکوه این شهر شناخته شده که امکانات رفاهی ویژه‌ای را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. یکی از بهترین امکانات این هتل، استخر روباز آن با نمای برج‌های لوکس دبی است. علاوه بر آن مهمانان هتل آدرس دبی مال می‌توانند از چند رستوران بزرگ، اتاق‌های بزرگ با دکوراسیون لاکچری با منظره برج خلیفه باشگاه بدنسازی مجهز استفاده کنند و برای تفریح و گردش به مرکز خرید دبی مال که در کنار هتل قرار دارد بروند.

کلام آخر

در این مطلب از مجله گردشگری سایت آمیتیس تراول، بهترین‌ هتل‌های دبی از دیدگاه مسافران را به شما عزیزن معرفی کردیم تا در هنگام خرید تور‌های ویژه دبی بتوانید به راحتی هتل دلخواهتان را انتخاب فرمایید. در صورتی که قصد سفر به دبی را دارید می‌توانید همین حالا به سایت آمیتیس تراول مراجعه نموده و در بخش تور‌های دبی، تور دلخواهتان را رزرو نمایید.همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی آمیتیس بال پارس تماس حاصل فرمایید.