tel
021 - 1747 |

بهترین هتل‌های آنتالیا ترکیه

Amitis Article
نویسنده : غزاله موسوی‌فر


هتل رکسوس آنتالیا


یکی از بزرگترین لذت‌های سفر، اقامت در یک هتل با تجهیزات و امکانات کافی، قیمت مناسب و شرایط ایده آل است. وقتی قصد سفر به ترکیه را دارید، آنتالیا یک مقصد عالی به نظر می‌رسد، داشتن اطلاعات کافی از بهترین هتل‌های آنتالیا می‌تواند یک انتخاب خوب، متناسب با بودجه را به همراه داشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هتل‌های آنتالیا بپردازیم. هتل‌هایی که از نظر امکانات، تجهیزات، دسترسی و شرایط اقامت بهترین شرایط را برای گردشگران دارا است و می‌توانید قبل از اقدام به سفر در مورد آن‌ها اطلاعات کافی کسب کنید.


هتل کریستال واتر ورلد (Crystal Waterworld Resort & Spa)


هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا


این هتل از جمله هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا به شمار می‌رود. هتل کریستال واتر ورلد در منطقه بلک در آنتالیا قرار گرفته است. هتل شامل ۹ ساختمان ۵ طبقه و ۴ ساختمان ۳ طبقه است. هتل کریستال واتر در سال ۲۰۱۳ افتتاح شده است. این هتل دارای ۵۰۰ متر ساحل شنی اختصاصی در حاشیه دریای مدیترانه است و می‌توان به صورت مستقیم از زیبایی و امکانات ساحل مدیترانه در این بخش برخوردار شد. سرویس دهی هتل به صورت UALL است و این هتل توانسته است عنوان بهترین هتل از دید کاربران را از سایت معتبر Tripadvisor کسب کند.

هتل کریستال واتر ورلد در مجاورت Crystal Family Resort & Spa و Port Nature Luxury Resort و Vera Mare Resort قرار دارد. این هتل در مجموع دارای ۸۸۵ اتاق است برخی از آن‌ها دارای چشم‌انداز دریا و برخی دیگر دارای چشم‌انداز باغ هستند.

امکاناتی چون اینترنت پرسرعت، رستوران‌های سنتی و بین المللی، آفتابگیرها، استخر، سونا، جکوزی، سالن‌های ورزشی مختلف، باشگاه‌های شبانه و تفریحات ساحلی و… از جمله امکانات خوب این هتل به شمار می‌روند. در طول مدت اقامت خود در هتل کریستال واتر ورلد یک بار استفاده از رستوران‌ها به صورت رایگان امکان‌پذیر است.


هتل ریکسوس‌دان تاون (RIXOS DOWNTOWN)


هتل ریکسوس آنتالیا


هتل ریکسوس‌دان تاون یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا است که در در نزدیکی ساحل کنیاتی واقع شده است. چشم‌انداز این هتل از سویی به دریا و از سوی دیگر به کوه‌های تائوروس مشرف است. این هتل در فضایی وسیع و با معماری مدرن بنا شده است و امکانات خوبی برای مسافران فراهم کرده است. این هتل تنها ۲۰ کیلومتر با فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد که این مسئله نقطه قوتی برای آن به شمار می‌رود.

از جمله امکانات این هتل می‌توان انواع تفریحات آبی و غیر آبی، رستوران‌های متعدد بین المللی استخرهای متعدد، پارک آبی، اسپا، زمین تنیس، باشگاه ورزشی و شهربازی مخصوص کودکان اشاره کرد. طراحی اتاق‌ها و دکوراسیون آن‌ها نیز کاملا مدرن و با تم رنگی روشن و پر از نشاط و آرامش است.

وجود یک فروشگاه بزرگ در محوطه هتل امکان خرید انواع سوغات را برای مسافران فراهم می‌کند و صرفه جویی در زمان و بودجه را به همراه دارد. استفاده از اینترنت در هتل ریکسوس رایگان و بدون محدودیت است که با توجه به اهمیت اینترنت می‌توان این مورد را نیز از جمله نقاط قوت هتل به شمار آورد.


ساحل بیتز

ساحل بیتز، یکی از محبوب‌ترین سواحل بدروم بوده و تقریباً 8 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. ساحل بیتز که در قسمت جنوبی شبه جزیره بدروم قرار دارد، ساحلی بدون موج و آرام است. یکی از ویژگی‌هایی که ساحل بیتز را خاص می‌کند منظره آن است. باغ‌های سرسبز مرکبات و آب‌های آبی رنگ عمیق بدروم این ساحل را در بر گرفته است و آن را به یکی از بهترین جاهای دیدنی بدروم تبدیل کرده است.

هتل آی سی گرین پالاس (IC GREEN PALACE)


هتل آی سی گرین پالاس


بدون شک می‌توان این هتل را یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهر آنتالیا به شمار آورد. این هتل لوکس ۵ ستاره امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی را برای مسافران به همراه دارد ضمن این که کادر پرسنلی مجرب و سیستم‌های امنیتی پیشرفته این هتل نیز از جمله نکات مورد توجه مشتریان در سال‌های مختلف بوده است. هتل آی سی گرین پالاس در سال ۲۰۰۳ و در قالب یک هتل ۶ طبقه تأسیس شد. از زمان افتتاح تا کنون هتل بارها مورد بازسازی قرار گرفته است که آخرین مورد آن مربوط به سال ۲۰۱۸ و یک بازسازی اساسی و ویژه در هتل می‌شود.

هتل در نزدیکی فرودگاه بین المللی واقع شده است و با مرکز شهر نیز فاصله زیادی ندارد ضمن این که می‌توان به راحتی با استفاده از تاکسی و خودروی شخصی به مرکز شهر رفت. در محیط داخلی هتل می‌توان به امکاناتی مانند سالن ورزشی، اسپا، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ ترکی و… اشاره کرد.

برخورداری از سالن‌های ورزشی مختلف، زمین تنیس، زمین گلف، بیلیارد و… از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌رود. محوطه زیبای باغ هتل نیز فضای عالی برای پیاده روی در اختیار مسافرین قرار می‌دهد. موارد دیگری چون سرویس رفت و آمد به فرودگاه، پارکینگ رایگان، کافی شاپ، رستوران، بار ساحلی، سالن بازی ویدیویی، کتابخانه، استخر سرپوشیده، خشک شویی، کلاس یوگا، واتر اسلاید و… نیز از جمله امکانات بسیار عالی این هتل به شمار می‌روند.


هتل آکوا ورد بلک (Aquaworld Belek)


هتل آکوا ورلد بلک


اگر به دنبال یک اقامت مفرح، آرام و به یادماندنی هستید این هتل گزینه خوبی به شمار می‌رود. این هتل ساحلی همه فعالیت‌های تفریحی و اقامتی خود را مبتنی بر آب طراحی کرده است. مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از استخرها، سرسره‌های آبی، کافه‌های ساحلی، آلاچیق‌های آفتابگی، پارک آبی بزرگ و… از جمله امکانات این هتل به شمار می‌روند. استخرها به صورت روباز و سرپوشیده طراحی شده‌اند تا در همه فصول امکان ارائه خدمات به مشتریان وجود داشته باشد. استفاده از استخرها بدون محدودیت سنی و کاملا رایگا است. استفاده از امکانات دیگری چون آب گرم، سونا، جکوزی، باشگاه‌های ورزشی و… از دیگر مواردی است که باید به آن اشاره کرد. ورزش‌های آبی هیجان‌انگیزی چون موج سواری، قایق سواری و غواصی نیز برای علاقمندان، در این هتل ارائه می‌شود.


هتل شروود اکسکلوسیو لارا (Sherwood Exclusive Lara)


هتل شروود اکسکلوسیو لارا


یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۵ ستاره در آنتالیا که در فهرست لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا باید به آن اشاره کرد هتل شروود اکسکلوسیو لارا است. نزدیکی این هتل به ساحل دریای مدیترانه مهمترین نقطه قوت آن به شمار می‌رود. هتل دارای ساحل اختصاصی است که به شکل ساحل شنی به همراه اسکله در اختیار میهمانان هتل قرار دارد.

استخرهای روباز و سرپوشیده امکان لذت آبتنی و شنا را در همه فصول فراهم می‌کنند، سرسره‌های آبی، ورزش‌های آبی مثل غواصی و موج سواری و… از جمله تفریحات آبی این هتل به شمار می‌روند. هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده است و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای توریست‌هایی که به دنبال اقامتی آسان و راحت هستند به شمار می‌رود.


هتل کیرمان بلازور (KIRMAN BLAZUR)


هتل کیرمان بلازور آنتالیا


نام بعدی که در فهرست بهترین هتل‌های آنتالیا به آن اشاره می‌کنیم هتل کیرمان بلازور است. این هتل بدون شک یکی از بهترین هتل‌های uall آنتالیا به شمار می‌رود. هتل دارای ۴۸۰ اتاق است که با امکانات و تجهیزات مدرن اقامتی دلچسب را برای مسافرین به همراه دارد. دسترسی به وای فای رایگان، وجود فروشگاه‌های مختلف، فضای سبز دیدنی، پارکینگ رایگان، سالن‌های ورزشی، رستوران‌هایی با منوهای متنوع و… از دیگر امکاناتی است که در معرفی هتل کیرمان بلازور باید به آن اشاره کرد.


جمع‌بندی

اگر به دنبال رزرو هتل آنتالیا هستید می‌توانید از میان لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا که ما در این فهرست به آن اشاره کردیم بهترین انتخاب را داشته باشید. فهرست‌های متعددی در این زمینه می‌توان ارائه کرد اما هتل‌های معرفی شده در این فهرست از جمله بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی و یا هتل‌هایی با امکانات عالی و شرایط ایده آل به شمار می‌روند.