tel
021 - 1747 |

مراکز خرید مارماریس

Amitis Article
نویسنده : غزاله موسوی‌فر

بازار مارماریس

همانطور که در مطلب تفریحات هیجان انگیز مارماریس نیز به شما عزیزان توضیح دادیم مارماریس دنیایی از طبیعت زیبا و دریای زلال را در خود جای داده که با وجود هتل‌های بزرگ و لوکس یکی از بهترین شهرهای ساحلی ترکیه برای تعطیلات و تفریح شناخته شده است. اما در کنار گشت و تفریح، مراکز خرید مارماریس کالاهایی با تنوع بسیار بالا و کیفیت مطلوب دارند که شما می‌توانید برای خرید سوغاتی به آنجا بروید. اما علاوه بر آن برخی از مراکز خرید و بازارهای محلی مثل چهارشنبه بازار ایچملر با سبک محلی این شهر جذابیت خاص خود را دارند که پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر قصد خرید نیز ندارید حتما به آنها سر بزنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید مارماریس را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در هنگام سفر به مارماریس بتوانید از هرکدام دیدن کرده و سوغاتی و کالاهای دلخواهتان را خریداری فرمایید.

بازار کارسی CARSI MARKET MARMARIS

بازار کارسی واقع در مرکز شهر مارماریس است که به دلیل موقعیت مکانی مناسب و تنوع کالاهایش روازنه هزاران توریست را در این شهر برای خرید و گشت و گذار به خود جذب می‌کند. تنوع مغازه‌ها و کالا‌ها در این بازار بزرگ به گونه‌ای است که مسافران می‌توانند در آن از جوهرات و فرش و لباس گرفته تا مواد غذایی و ادویه های مخصوص ترکیه رابا قیمتی مقرون به صرفه پیدا کنند.

چهارشنبه بازار منطقه ایچملر (ICMELER)

بازار ایچملر مارماریس

منطقه ایچملر با وجود هتل‌های مجلل، رستوران و کافه‌های معروف و از همه مهم‌تر خط ساحلی بزرگ، بهترین منطقه این شهر شناخته شده است در نتیجه دور از انتظار نیست که شما در این منطقه بتوانید مراکز خرید بزرگ و معروف را پیدا کنید. مغازه ‌های این منطقه در 7 روز هفته باز هستند که در هر کدام کالاهای متفاوتی از برندهای محبوب دنیا به فروش می‌رسد. به عنوان مثال در این بازار انواع پارچه‌ها و پوشاک از برند‌های مختلف دنیا با قیمتی ارزان تر به فروش می‌رسند. نکته قابل توجه درباره فروشندگان در این بازار امکان تخفیف کالا است که مانند سایر بازارهای محلی مقاصد دیگر شما می‌توانید کالاهایتان را حتی با نصف قیمت اولیه خریداری کنید.

پنج شنبه بازار مارماریس

بازار مارماریس

پنج شنبه بازار مارماریس با کالاهای ارزان و مقرون به صرفه برای خرید سوغاتی بهترین انتخاب است. در نتیجه در هنگام خرید تورهای ویژه مارماریس، پکیج تورهای6 شب و 7 روز را به گونه ای خریداری کنید که حتما روز پنج شنبه نیز در این شهر حضور داشته باشید تا بتوانید از پنج شنبه بازار مارماریس نیز دیدن کنید. بهترین لوازم سنتی ترکیه برای سوغاتی و همچنین ادویه غذاهای محلی ترکیه و شهر مارماریس را می‌توانید با بهترین قیمت در این بازار پیدا کنید.

مرکز خرید پوینت (point center)

اما بعد از معرفی بازار‌های محلی نوبت می‌رسد به پاساژ‌های مجلل و بزرگ این شهر. یکی از مراکز خرید بزرگ مارماریس، پاساژ پوینت در مرکز شهر است که با وجود سینمای بزرگ، فود کورت و فضای بازی مخصوص کودکان به یک مرکز رفاهی تبدیل شده است. فروشگاه‌های بزرگ با برند‌های معروف برای سنین مختلف بزرگسال تا کودک از دیگر ویژگی‌های مرکز خرید پوینت است که حق انتخاب را برای مشتریان خود افزایش داده است.

مرکز خرید نتسل مارینا

مرکزخرید نتسل مارماریس

نتسل مارینا با هدف شناخت بیشتر گردشگران از ترکیه در محله بورلی هیلز ساخته شده است. فضای داخلی این مرکز با معماری لوکس و مجلل طراحی شده که بیش از 20 فروشگاه از برند‌های معروف لباس را در خود جای داده است. بعد از اتمام خرید برای استراحت و تفریح می‌توانید به رستوران‌های نتسل مارینا رفته و ضمن تماشای منظره زیبای دریای مارماریس غذایتان را میل فرمایید.

تانساش

اما آخرین مرکز خریدی که در این مطلب از مجله گردشگری آمیتیس می‌خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم تانساش است که بزرگترین بازار خرید در مارماریس شناخته شده است. در بدو ورود به این مرکز خرید شما با طیف وسیعی از امکانات رفاهی از قبیل وسایل سرگرمی و رستوران‌های با کیفیت رو به رو خواهید شد. طبقه اول تانساش مختص به مواد غذایی و ادویه های مخصوص ترکیه است که می توانید آن ها را به عنوان سوغاتی خریداری کنید و طبقات بالاتر مختص به پوشاک، جواهرات، لوازم خانگی و لوازم آرایشی می‌باشد.

تورهای یکروزه خرید در مارماریس

بسیاری از آژانس‌های برگزار کننده تور که مجری تخصصی تورهای مارماریس هستند برای رفاهی بیشتر مسافران خود در پکیج تورهای مارماریس که شامل بلیط هواپیما، هتل و ترانسفر فرودگاهی است تورهای یکروزه گشت خرید نیز برگزار می کنند. در نتیجه مسافران بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافه می‌توانند با خودروهای مخصوص در طول یکروز از بهترین مراکز خرید مارماریس دیدن کنند. بدین ترتیب شما هم ازبهترین مراکز خرید مارماریس دیدن کرده‌اید و هم در هزینه‌های رفت و آمدتان در سطح شهر صرفه جویی خواهد شد. برای اطلاع از قیمت پکیج تورهای مارماریس به سایت آمیتیس تراول مراجعه فرمایید و در بخش تورهای ترکیه وارد قسمت تورهای مارماریس شوید و یا ازطریق شماره تلفن های 1747 و یا 885 32 885 با همکاران ما در این آژانس در ارتباط باشید.