tel
021 - 1747 |

هتل های قطر

Amitis Article

alt

در این مقاله قصد داریم شما را با هتل‌های قطر و ویژگی‌های هریک آشنا کنیم. اما بهتر است قبل از آن با خود کشور قطر آشنا شوید.

قطر نام کشوری در جنوب غربی آسیا که پایتخت آن شهر دوحه نام دارد، می‌باشد. بهتر است بدانیم که قطر یک مرز مشترکی با کشورهای ایران، عربستان سعودی،کویت و عراق دارد. براساس تحقیقات انجام شده قطر یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود که علت آن هم وجود ذخایر نفتی و گاز می‌باشد.

اگر می‌خواهید کشور قطر و یا شهر دوحه را برای سفر انتخاب کنید باید بدانید که انتخاب یک هتل و اقامتگاه برای گذراندن اوقات و استراحت، از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که قطر از آب و هوای گرم و خشک برخوردار بوده می‌بایست قبل از انتخاب هتل و اقامتگاه تمامی مزیت و امکانات هریک را مورد بررسی قرار دهید.

باتوجه به شرایط اقلیمی کشور قطر، یک هتل و اقامتگاه خوب باید از امکانات زیر نیز برخوردار باشد.

• داشتن سیستم تهویه هوای مناسب

• فراهم کردن غذاهای لذیذ و مناسب آب و هوا

• ارائه خدمات متناسب با نیاز هر فرد جهت رفاه میهمان

معرفی بهترین هتل های قطر

اگر به دنبال یک هتل خوب و به صرفه باتوجه به میزان بودجه خود هستید، ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

هتل اس تی رجیس دوحه

این هتل دارای معماری فوق العاده خاص و مدرن می‌باشد که یکی از هتل‌های پنج ستاره قطر محسوب می‌شود. هتل اس تی رجیس پنج ستاره بوده که می‌توانید از خدمات بی نظیری همچون ماساژ، حمام آفتاب و سالن‌های اسپا بهره مند شوید. یکی از دلایل پرطرفدار بودن این هتل وجود چشم انداز‌های زیبا موجود درآن می‌باشد چرا که این موضوع باعث شده مسافران احساس خوشایندی در این هتل داشته باشند.

وجود سرآشپزبان خبره و باتجربه باعث ارائه باکیفیت ترین غذاها شده است که از طعم و مزه بی نظیری برخوردار هستند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به وجود استخر، اتاق های مجلل با دیزاین عربی و همچنین وجود زمین تنیس جهت اوقات فراغت مسافران اشاره کرد. برای هریک از اتاق های این هتل تلوزیون‌های 42 اینچی در نظر گرفته شده است تا هریک از مسافران بتوانند به راحتی برنامه دلخواه خود را تماشا کنند. داشتن سیستم تهویه هوا هم یکی دیگر از دلایل انتخاب این هتل می‌باشد که خود به تنهایی یک موضوع قابل اهمیت می‌باشد.

دلایل انتخاب هتل اس تی رجیس

• داشتن تهویه هوا مناسب

• برخورداری از امکانات رفاهی ویژه

• ارائه بهترین غذاها

• طراحی شیک و ظاهر زیبا

• دارای چشم انداز‌های فوق العاده زیبا

هتل موندریان دوحه

هتل موندریان دوحه

یکی دیگر از بهترین هتل‌های دوحه محسوب می‌شود که هر ساله از مسافران و گردشگران زیادی استقبال می‌کند. جالب است بدانید این هتل به عنوان یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های موجود درخاورمیانه شناخته شده است.

در پشت بام این هتل استخری زیبا طراحی شده است که هریک مسافران برای شنا کردن می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. هتل موندریان دوحه دارای 24 طبقه می باشد که از 211 اتاق و 59 سوئیت برخوردار می‌باشد. از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به وجود آسانسور از جنس طلای 24 عیار اشاره کرد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. از آنجایی که هتل موندریان در مجاورت برج‌های zig zag بنا شده، امکان دسترسی به اماکن تجاری و مالی را برای مسافران فراهم آورده است.

دلایل انتخاب هتل موندریان دوحه

• وجود سالن تناسب اندام به صورت 24 ساعته

• ارائه بهترین غذاهای بین المللی

• دسترسی راحت به شهر لوسیل و مراکز مالی،تجاری

• طراحی داخلی شیک

هتل شرایتون گرند دوحه

از قدیمی‌ترین هتل‌های قطر، هتل شرایتون دوحه نام دارد که در سال 1982 ساخته شده است. این هتل در سال 2014 بازسازی شده که این امر موجب شد تا یکی از بهترین هتل‌های قطر بشمار رود.

نمای ظاهری این هتل به شکل یک هرم بوده که در مجاورت رستوران La veranda قرار گرفته است. رستوران La veranda رستورانی مختص انواع غذاهای ایتالیایی همچون: پیتزا، پاستا، لازانیا، تیرامیسو و ...می‌باشد. یکی از مکان های معروف جهت تفریحات شبانه Irish Harp می‌باشد که این مکان در نزدیکی هتل شرایتون گرند قرار گرفته است و مسافران می‌توانند تا پاسی از شب از این مکان استفاده کنند و سفری مهیج را برای خود به ارمغان بیاورند.

هتل شرایتون گرند با ساحل تنها 3 دقیقه فاصله دارد که می‌توانند از پنجره اتاق خوذ به راحتی از منظره زیبای دریای نیلگون لذت ببرند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به شنا علاقه‌مند هستید، می‌توانید از استخرهای فوق العاده مهیج و تمیز این هتل استفاده کنید. در این هتل غذاهای مدیترانه‌ای، آسیایی و ایتالیایی سرو می‌شود.

دلایل انتخاب هتل شرایتون گرند دوحه

• وجود امکانات تفریحی همچون زمین تنیس و اسکواش

• مسافت کم تا مراکز خرید

• ارائه غذاهای ایتالیایی، مدیترانه‌ای و آسیایی

• ظاهر زیبا و ارائه خدمات به بهترین نحو

قیمت رزرو هتل درقطر

از آنجایی که قطر دارای شرایط اقلیمی گرم و خشک می‌باشد برای سفر به این کشور بهتر است فصل‌های سرد سال را انتخاب کنید. قیمت رزرو بهترین هتل های قطر باتوجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند متفاوت می‌باشد.

برای مثال هتل‌‌های پنج ستاره قیمت بیشتری نسبت به هتل‌های چهار ستاره دارند. هر هتل با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد قیمت آن هم نیز متفاوت خواهد بود. برای رزرو هتل می‌بایست چند روز قبل از سفر هتل مدنظر خود را انتخاب کنید و تمامی نقاط ضعف و مثبت آن را مورد بررسی قرار دهید و بعد به رزرو آن اقدام نمایید