tel
021 - 1747 |

آژانس هواپیمایی آمیتیس کار آفرین برتر در سال 1401

Amitis Article

آمیتیس تراول

در طی برگزاری پانزدهمین جشنواره تجلیل از مدیران اشتغال زا و کار آفرینان کشور در تاریخ یکشنبه 13 آذر سال 1401 در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما با حضور چهره‌های برجسته کشوری، آژانس هواپیمایی آمیتیس بال پارس با 15 سال فعالیت در حوزه گسترش صنعت گردشگری و مسافربری، برای دومین بار به عنوان یکی از کارآفرینان برتر کشور در سال 1401 شناخته شده و جناب آقای علی شفیع بیگ به عنوان مدیریت محترم مجموعه لوح تقدیر و تندیس را دریافت نموده‌اند.

آمیتیس تراول

در طی این همایش کار آفرین برتر به شاخص‌هایی از قبیل میزان اشتغال زایی، رشد اقتصادی و ارزش افزوده در عرصه‌های مهم اقتصادی انتخاب شدند. مجموعه آمیتیس بال پارس مفتخر به اخذ گواهینامه‌های بین المللی مدیریت یکپارچه و سیستم رضایتمندی مشتری، همچنین نمایندگی رسمی فروش بلیط‌های فیفا در جام جهانی 2022 قطر و کسب دریافت تندیس کار آفرین و مدیریت اشتغال زای کشور در این جشنواره بوده است.

سخنان مدیر عامل آژانس هواپیمایی آمیتیس

به گفته جناب آقای شفیع بیگ مدیر مجموعه آمیتیس: در این موفقیت ابتدا از خداوند متعال که همیشه در این راه پشتیبان ما بوده است تشکر می ‌کنیم و پس از آن از تمامی پرسنل و کارکنان آژانس هواپیمایی آمیتیس سپاسگذاریم که همواره در مسیر رشد و پیشرفت مجموعه ما را حمایت کرده‌اند. امید است تا مجموعه آمیتس روز به روز گسترش پیدا کرده تا بتواند خدمات بهتر و بیشتری را به مردم عزیز ارائه دهد.