tel
021 - 1747 |

هتل‌های عجیب و غریب دنیا

Amitis Article
نویسنده : غزاله موسوی‌فر

در این مطلب از مجله گردشگری آمیتیس قصد داریم بهترین و عجیب و غریب‌ترین هتل‌های جهان را از لحاظ معماری و تاریخچه ساخت، به شما عزیزان معرفی کنیم تا در هنگام سفر به هر یک از مقاصد گردشگری از این هتل‌ها نیز بازدید کنید.

با ما همراه باشید

هتل‌های عجیب و غریب دنیا

اینتل هتل آمستردام

امروزه با توجه به پیشرفت صنعت گردشگری در شهر‌ها و کشورهایی که سالانه توریست‌های زیادی به خود جذب می‌کنند علاوه بر نقاط گردشگری، هتل‌ها نیز بدلیل امکانات رفاهی فراوان، معماری و یا طراحی خاص، مورد توجه مسافران شهرهای توریستی قرار گرفته است. به عنوان مثال هتل‌های لوکس آنتالیا امروزه به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر آنتالیا به شمار می‌رود به طوری که اغلب مردم آن را به نام هتل های بزرگ و زیبایش می‌شناسند و اغلب مسافران آن در هنگام رزرو تور آنتالیا ، ابتدا هتل با امکانات دلخواه خود را انتخاب میکنند و بعد از آن به دنبال جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌روند. اما علاوه بر آن، شهر‌ها و کشور‌های دیگر نیز هتل‌های هیجان انگیزی دارند که بخاطر سبک و معماری خاص خود، سالانه بازدید کنندگان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کنند. اگر شما هم علاقمند به اقامت در هتل های خاص هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کشتی کروز (CRUISE SHIP)

هتل کشتی کروز

هتل سان کروز ریزورت بر روی صخره‌ای در ساحل جئونگدوئین کره جنوبی ساخته شده است که به داشتن بهترین منظره غروب خورشید در این کشور معروف است. این هتل که یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری این کشور به شمار می‌رود به صورت یک کشتی تفریحی بزرگ طراحی شده و در لبه بالای یک کوه با منظره دریای ژاپن ساخته شده است. سان کروز دارای 211 اتاق و 6 رستوران، همراه با سالن گردان است که انواع غذا‌های اروپایی و کره‌ای در آن سرو می‌شود. از دیگر امکانات تفریحی این هتل می‌توانیم به زمین گلف، زمین والیبال، باشگاه بدنسازی و استخر آب دریا اشاره کنیم.

هتل موراکا (MURAKA HOTEL)

هتل زیر آب

هتل موراکا که در زبان محلی به نام مرجان است، واقع در جزیره رانگالی کنراد مالدیو می‌باشد. جالب است بدانید که همه اجزای این هتل ابتدا در کشور سنگاپور ساخته شده و بعد با دقت به جزیره مالدیو حمل شده است. این هتل در انتهای یک اسکله 300 متری و در عمق 5 متری زیر سطح دریا و در وسط اقیانوس هند قرار دارد. دیوار و سقف اتاق‌های این هتل شیشه‌ای است و به صورت یک آکواریوم دو سطحی ساخته شده که شما می‌توانید ضمن اقامت در هر یک از اتاق‌های این هتل ماهی‌ها را که در بالای سر خود شنا می‌کنند مشاهده کنید. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به اسپای مخصوص، سرآشپز شخصی، دسترسی به قایق‌های تفریحی و سرو 12 وع نوشیدنی اشاره نمود.

هتل کاستا ورده (HOTEL COSTA VERDE)

هتل کاستا ورده

تجربه اقامت در هتلی بر روی درخت! این هتل واقع در جنگل‌های بارانی کاستاریکا در آمریکای جنوبی است که درون یک هواپیمای بوئینگ 727 مدل 1965 ساخته شده است. این هواپیما که گذشته در خطوط هواپیمایی آفریقای جنوبی و آویانکا پرواز می‌کرده در حال حاضر به عنوان یک سوئیت دو خوابه، در لبه جنگل بارانی با منظره ساحل و اقیانوس قرار دارد. هتل کاستاورد که در ارتفاع 50 متری از سطح زمین است، برای افرادی که علاقمند به سبک زندگی خانواده رابینسون سوئیسی هستند تجربه‌ای هیجان انگیز خواهد بود.

هتل یخی سوئد (ICE HOTEL)

هتل یخی

این هتل یخی در سال 1989 با هنر دست هنرمندان، در سوئد ساخته شده و امروزه با گذشت سه دهه تبدیل به یک مکان دیدنی در کشور سوئد شده است. این هتل در جنگل‌های شمالی کشور سوئد در نزدیکی رودخانه torne قرار دارد که منبع اصلی یخ این هتل می‌باشد. بهترین زمان برای اقامت در این هتل در فصل زمستان است که شما می‌توانید ضمن اقامت در این هتل از تور‌های تفریحی آن نیز استفاده کنید و از جاذبه‌های گردشگری این منطقه مثل حیات وحش، گوزن‌ها و استفاده از اتومبیل برفی برای مشاهده تندرا (نوعی پوشش گیاهی قطب شمال) دیدن کنید. دمای اتاق‌های این هتل در دمای بین -5 تا -8 درجه سانتی گراد نگهداری می‌شوند و همگی به سونای شخصی دسترسی دارند.

هتل (skylodge)

هتل صخره‌ای

این هتل واقع در دره مقدس کوزکو به ارتفاع 121 متر، واقع در کشور پرو است که به شما این امکان را می‌دهد که در یک اتاق کاملا شفاف اقامت داشته و از منظره چشمگیر این دره جادویی لذت ببرید. این هتل دارای سه اتاق کپسولی با ظرقیت تنها 8 نفر است و افراد برای استفاده از آن می‌بایست 400 متر بر روی کوه بالا بروند. اتاق‌های این هتل از آلومینیوم و پلی کربنات مقاوم در برابر آب و هوا ساخته شده‌اند.

اینتل هتل آمستردام (INNTEL HOTELS AMSTERDAM)

اینتل هتل آمستردام

هتل اینتل آمستردام از مجموعه هتل‌های یکی از معروف‌ترین معماران دنیا به نام اینتل می‌باشد. مجموعه هتل‌های این معمار به دلیل استفاده از هفتاد خانه سنتی zaanse (سبک خانه‌‎های هلندی) در نمای بیرونی شهرت جهانی پیدا کرده است . اینتل هتل آمستردام در سال 1982 افتتاح شده و در یکی از سرسبز‌ترین مناطق آمستردام قرار دارد. اینتل هتل دارای 160 اتاق، یک رستوران با منوی غذا‌های بین المللی و هلندی، استخر، حمام آفتاب و دیگر امکانات ورزشی و تفریحی است تا مسافران ضمن اقامت در این هتل 4 ستاره لوکس از سایر امکانات رفاهی آن نیز لذت ببرند.

هتل Montaña Mágica Lodge

هتل مونتانا

این هتل در جنگل‌های طبیعی جمهوری شیلی در آمریکای جنوبی قرار دارد. این هتل کوهستانی از چوب و سنگ ساخته شده و در اغلب اوقات پوشیده از پوشش گیاهی سبز است. معماری این ساختمان مانند مخروط آتشفشانی است که از بالای آن به جای گدازه آب فوران می‌کند. منشاه این آب آبشار دائمی است که در بالای این هتل قرار دارد. اتاق‌های دنج این اقامتگاه هر کدام به نام پرندگان گوناگون نامگذاری شده که دارای فضای داخلی چوبی، حمام خصوصی و چشم‌انداز جنگل روبروی آن هستند.

کلام آخر

با توجه به اهمیت انتخاب یک هتل مناسب در سفر، گروه گردشگری آمیتیس همه تلاش خود را کرده تا ضمن ارائه تور‌های مسافرتی به همراه بهترین هتل‌های شهر یا کشور مقصد، سفری خاطره انگیز برای مسافران خود به ارمغان آورد. شما می‌توایند برای مشاهده بهترین تورهای مسافرتی به سایت آمیتیس تراول مراجعه نموده و علاوه بر انتخاب تور‌های هیجان انگیز، بهترین هتل‌های مقصد خود را نیز مشاهده نموده و با توجه سلیقه‌تان هر یک از آن‌ها را انتخاب نمایید.