tel
021 - 1747 |

فصل بهار کجا بریم بهتره؟

Amitis Article
نویسنده : غزاله موسوی‌فر

مقاصد بهاری

فصل بهار از لحاظ آب و هوایی بهترین زمان سفر به بسیاری از مقاصد گردشگری است. در این فصل شما شاهد مناظر زیبایی از تولد دوباره طبیعت و هوای معتدل بهاری خواهید بود. یکی از بهترین کشورها برای سفر در بهار ژاپن با شکوفه های معروف درختان گیلاس استک ه سبب ایجاد مناظر شگفت انگیزی می‌شود. بعد از آن اگر بخواهیم کشور‌های نزدیک تر را به شما عزیزان معرفی کنیم می‌توانیم به کشور ترکیه که یکی از مقاصد محبوب میان ایرانیان است اشاره کنیم. شهر‌های توریستی ترکیه اعم از آلانیا، مارماریس، آنتالیا و استانبول که شهر های ساحلی ترکیه نیز هستند از ابتدای ماه فروردین با توجه به گرم شدن هوا، میزبان مسافران زیادی می‌باشند. اما همانطور که بهار آغاز فصل سفر به بسیاری از کشورها است در مقابل فصل اتمام سفر به بسیاری از نقاط مانند بالی و تایلند نیز خواهد بود. این دو مقصد به دلیل نزدیکی به خط استوا فقط در فصل زمستان درجه دمای هوایشان کمی پایین تر آمده و برای سفر مناسب می باشند. اما در سایر ماه‌های سال هوایی به شدت گرم و شرجی دارند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین نقاط گردشگری دنیا در فصل بهار آشنا شویم.

دبی

شهر دبی

شهر دبی در کشور امارات متحده عربی، یک پیشنهاد ویژه برای افرادی است که به دنبال تفریحات لاکچری و اقامت در هتل‌های لوکس هستند. جالب است بدانید با وجود این که دبی یکی از لاکچری ترین شهر‌های دنیا شناخته شده است اما قیمت تورهای دبی برای ایرانیان به نسبت مقرون به صرفه است که یکی از دلایل آن هم می توانید نزدیکی کشور ایران و امارات باشد. در واقع ارزانی قیمت تورهای دبی امکان کنترل مخارج سفر را برای کسانی که به دنبال سفری مقرون به صرفه هستند نیز افزایش می دهد. در نتیجه سفر به دبی هم برای کسانی که به دنبال تفریحات لاچری هستند ایده‌آل است و هم برای آنهایی که به دنبال یک سفر مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت هستند نیز مناسب می‌باشد.

آلانیا ترکیه

بازار مارماریس

دریای زلال مدیترانه و هتل‌های مجلل و بزرگ آلانیا در کشور ترکیه اولین دلیل جذب مسافران از سراسر دنیا به این شهر می‎باشد. بسیاری از کشورها نیز مانند اندونزی دارای سواحل زیبا و دریای زلال هستند اما آلانیا یک ویژگی مهمی که دارد تنوع هتل‌های بزرگ و امکانات رفاهی فراوان است که در حاشیه دریای مدیترانه ساخته شده است. به عنوان مثال هتل سیدرا لاکچری یک هتل لوکس با خدمات 24 ساعته است که در مقایسه با خدماتی که به مسافرانش ارائه می‌دهد قیمتی کاملا مناسب دارد برای اطلاع بیشتر از امکانات فاهی هتل سیدرا لاکچری و سایر هتل های لوکس شهر آلانیا به بخض اطلاعات هتل ها در سایت آمیتیس تراول مراجعه نموده و یا در بخش تورهای آلانیا قیمت هتل سیدرا لاکچری را برای تاریخ دلخواهتان مشاهده کنید.

استانبول

شهر استانبول

استانبول از معدود شهرهایی هست که تقریبا در همه ماه‌های سال میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است و در هر فصلی جذابیت خاص خود را دارد. به عنوان مثال بهار با جشنواره‌های گل برای علاقمندان به هوای بهاری و یا فصل زمستان با پایین آمدن هزینه سفر و آفرهای ویژه تورهای استانبول برای آن دسته‌ از مسافرانی که به دنبال گردش وخرید در مراکز خرید بزرگ این شهر هستند مناسب خواهد بود.

قبرس شمالی

قبرس شمالی

بعد از شهرهای ساحلی ترکیه، تور‌های قبرس شمالی در میان ایرانیان طرفداران زیادی دارد. آب و هوای قبرس شمالی در مقایسه با شهرهای ساحلی ترکیه مثل مارماریس، آلانیا و آنتالیا گرمتر بوده و کسانی که گرمای هوا برایشان مهم است قبرس شمالی با هتل‌های بزرگ، خدمات 24 ساعته، پارک آبی و سواحل اختصاصی را انتخاب می‌کنند. یکی از هتل‌های معروف قبرس شمالی کنکورد لاکچری است که در دنیا نیز شعبه های زیادی دارد و در مساحت بسیار بزرگ با امکانات رفاهی فراوان ساخته شده است. برای آشنایی بیشتر با دیدنی‌های قبرس شمالی به مطلب جاذبه‌های گردشگری قبرس شمالی مراجعه فرمایید.

ژاپن

کشور ژاپن

همانطور که در ابتدای مطلب نیز توضیح دادیم این کشور در فصل بهار با داشتن مناظر زیبایی از شکوفه‌های درختان گیلاس در میان گردشگران دنیا محبوبیت فوق العاده بالایی پیدا می‌کند. بعد از طبیعت زیبا کشور ژاپن و شهر توکیو که مقصد اصلی گردشگران این کشور است یکی از پیشرفته ترین شهر‌های دنیا شناخته شده است. از ساختمان‌های با معماری مدرن گرفته تا قلمرو امپراطوری‌های گذشته این کشور و مراکز خرید بزرگ از جاذبه‌های گردشگری ژاپن هستند که میلیون‌ها گردشگر را از سراسر دنیا جذب خود کرده‌اند.

گرجستان

کشور گرجستان

کشور گرجستان از لحاظ موقعیت جغرافیای در رشته کوه‌های آلپ قرار دارد و زمستان‌های سرد و تابستان‌های خنکی دارد. در فصل بهار گرجستان نیز مانند سایر مقاصدی که تا به این قسمت از مطلب به شما عزیزان معرفی کردیم هوای معتدلی دارد اما به نسبت خنک تر می‌باشد. آب و هوای سرد و کوهستان‌های فراوان این کشور باعث شده تا در فصل زمستان میزبان برگزاری مسابقات جهانی اسکی و فستیوال‌های زمستانی زیادی باشد. با اتمام فصل زمستان دمای هوا رو به گرمی می‌رود اما برای گردشگرانی که علاقمند به شنا در دریا هستند شاید این فصل کمی سردتر باشد. در غیر اینصورت تورهای گرجستان در فصل بهار از جمله تورهای مقرون به صرفه به شمار می‌روند.

ارمنستان

بازار مارماریس

به طور کلی بهار شروع فصل سفر به ارمنستان به دلیل هوای مطبوع این کشور است. عمده درآمد این کشور از طریق صنعت گردشگری است. شهر ایروان پایتخت ارمنستان و شهر توریستی ارمنستان است که تعداد زیادی اماکن تاریخی، گردشگری و هتل‌های بزرگ در آن قرار دارد. قدم زدن در خیابان‌های ایروان با تماشای مناظر زیبای شکوفه‌ها و گل‌های بهاری حس آرامش و لذت را برای شما به ارمغان می‌آورد.