tel
021 - 1747 |

بهترین مقاصد پاییزی

Amitis Article
نویسنده : غزاله موسوی‌فر


مقاصد پاییزی

فصل پاییز به دلیل آب‌وهوای فوق‌العاده‌ای که دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه تورهای پاییزی است. در این فصل می‌توان مقاصد مناسبی را به لحاظ شرایط جوی و آب‌وهوایی انتخاب کرد. با توجه به اینکه در کشورهای گرمسیر، طی فصل پاییز هوا به تعادل می‌رسد و گرمای همیشگی خود را حدالامکان از دست می‌دهد، فرصت برای گشت‌وگذار و بازدید فراهم آورده شده و افراد می‌توانند به راحتی از اماکن گردشگری و تفریحی مختلف دیدن کنند. با توجه به اینکه که کشورهای آسیایی متنوع دارای شرایط ایده‌آل در فصل پاییز هستند، در ادامه این محتوا قصد داریم به ارائه توضیحات بیشتر نسبت به بهترین مقاصد مسافرتی برای تورهای پاییزی بپردازیم.


تور دبی پاییز


منظره‌ای از شهر دبی

حتما می‌دانید که دبی به دلیل موقعیت جغرافیایی‌ که دارد، از آب‌وهوای گرمی برخوردار است که در ماه‌های گرم سال دمای هوا به حداکثر میزان خود می‌رسد. به همین دلیل تابستان نمی‌تواند به عنوان گزینه مناسب مسافرتی لحاظ شود. در مقابل طی فصل پاییز، گرمای هوا کاهش پیدا کرده و تعادل دمایی به نسبت بهتری در این شهر حکومت می‌کند. ناگفته نماد که در سفر با تور دبی پاییز، همچنان گرما حس می‌شود؛ اما شدت آن به اندازه فصل تابستان نخواهد بود. به همین دلیل عموما تورهای پاییزی دبی، قیمت بیشتری دارند. چرا که تقاضای سفر به این شهر در فصل پاییز همواره بالا بوده است. از طرف دیگر باید گفت که دبی به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای جهان، جاذبه‌های تفریحی، گردشگری و توریستی متنوعی در خود دارد. برج العرب، پارک آبی وایلد وادی، ساحل جمیرا، مجتمع پارک اند ریزورت به علاوه مراکزی خریدی چون دبی مال، جمیرا پلازا، دیره سیتی سنتر، مرکز خرید برجمان، مرکز خرید الغریر و فستیوال سیتی مال، تنها بخشی از جاذبه‌های توریستی‌ هستند که در دبی می‌توان مورد بازدید قرار داد. ناگفته نماند ‌که در شهر دبی به سبب تقاضای بالای گردشگری، هتل‌ها و اقامتگاه‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد تا شرایط به مراتب بهتری برای مسافران فراهم آورده شود. به همین سبب تور دبی پاییز به عنوان بهترین انتخاب مسافرتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.


تور مالزی پاییز


معبد باتو مالزی

از دیگر کشورهایی که به مقاصد پرطرفدار برای مسافران ایرانی تبدیل شده، می‌توان به مالزی اشاره کرد. این کشور در فصل پاییز آب‌وهوای فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند و شرایط جوی لازم جهت بازدید و گردش را فراهم می‌آورد. کشور مالزی و شهرهای مختلف آن به خصوص کوآلالامپور، در سال‌های اخیر به طور گسترده‌ای مورد توجه ایرانیان قرار گرفته‌اند. هتل‌های مختلفی که با درجه‌های متفاوت در شهرهای مالزی وجود دارند، می‌توانند شرایط اقامتی ایده‌آلی را برای مسافران ایجاد کرده و سبب رفاه هر چه بیشتر افراد شوند. در تور مالزی پاییز، می‌توانید از جاذبه‌های مختلف شهر کوآلالامپور مانند، پارک ماجراجویی ای تی وی، خیابان پتالینگ، غار باتو، برج منارا کوالالامپور، پارک پروانه‌های کوالالامپور، پارک پرندگان کوالالامپور، موزه هنرهای اسلامی مالزی و نیز مراکز خرید متنوع آن، دیدن کنید. در خصوص قیمت تور پاییزی مالزی هم باید گفت که شرایط مساعد آب‌وهوایی در این بازه زمانی، عاملی برای هزینه بالای سفر با تور مالزی پاییز بوده است. با این حال در نظر داشته باشید که این فصل می‌تواند فرصت خوبی برای گردش در مالزی باشد.


تور قطر پاییز


شهر دوحه و دریا

قطر به عنوان یکی دیگر از کشور‌های گرم‌وخشک، می‌تواند مقصد مسافرتی ایده‌آلی برای پاییز باشد. در این کشور در طول فصل‌های پاییز و زمستان، گرمای هوا کاهش یافته و شرایط مسافرتی بهتری پیدا می‌کند. در کشور قطر می‌توانید از شرایط اقامتی عالی‌ بهره بگیرید. در حقیقت به سبب توجه هر چه بیشتر مسافران نسبت به این کشور و جاذبه‌های گردشگری آن، طبیعتا تدابیر گسترده‌ای جهت ایجاد رفاه برای توریست‌ها و گردشگران صورت گرفته است. در خصوص جاذبه‌های دیدنی و گردشگری‌ که در قطر مورد بازدید قرار داده می‌شود، می‌توان به مواردی چون موزه‌های مشیرب، موزه ملی قطر، دهکده فرهنگی کاتارا، متحف، خانه رادوانی، شهر فیلم، موزه هنر اسلامی، قلعه الزباره و گزینه‌های دیگری از این دست اشاره کرد. با توجه به اینکه پاییز فصل خوش‌آب‌وهوایی در قطر خواهد بود و گرمای هوا به نسبت ماه‌های دیگر کاهش یافته، طبیعتا باید انتظار هزینه بالای سفر به قطر در این بازه زمانی را داشته باشید.


تور تایلند پاییز


جزیره جیمز باند

کشور تایلند و شهرهای پوکت، پاتایا و بانکوک، در میان انواع مقاصد جذاب برای سفرهای پاییزی مورد بحث قرار می‌گیرند. این کشور تنوع بسیاری در جاذبه‌های مختلف تاریخی و گردشگری خود دارد و در کنار طبیعت فوق‌العاده‌ زیبایی که برخوردار است، توانسته توجه عموم افراد را نسبت به خود جلب کند و به یکی از گزینه‌های محبوب برای مسافران ایرانی تبدیل شود. در فصل پاییز به دلیل شرایط ایده‌آل آب‌وهوایی، می‌توان به راحتی از جاذبه‌های مختلف دیدن کرد. در واقع تعادل آب‌وهوا در طول این فصل، سبب شده تا تقاضای مسافرت با تور تایلند پاییز افزایش یافته و بالطبع هزینه‌های مربوط هم بیشتر شود. در تایلند می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری‌ای چون ساحل کاتا، ساحل سورین، فانتاسی و ساحل کارون در پوکت، باغ استوایی نانگ نوچ، بازار شناور پاتایا، گالری هنر در بهشت هنر و زیپلاین فلایت آف د گیبون در پاتایا و نیز معبد وات پراکائو، شهربازی دریم ورلد، پارک لومپینی، کاخ بزرگ و عمارت ویمانمک در بانکوک دیدن کرد که هر کدام از ویژگی‌های به خصوصی برخوردار هستند.


تور بالی پاییز


جزیره بالی اندونزی

کشور اندونزی به سبب طبیعت سرسبز و تفریحات آبی که دارد، می‌تواند مقصد گردشگری دیگری برای علاقه‌مندان به سفر در فصل پاییز باشد. تور بالی پاییز با توجه به شرایط آب‌وهوایی این کشور در این بازه زمانی، برخلاف مواردی که تا اینجا گفته شد، از قیمت کمتری برخوردار است. علت این موضوع هم کاهش تقاضا برای مسافرت در طول پاییز است. البته باید گفت که بین ماه‌های آوریل تا اکتبر بازه زمانی مناسبی برای سفر به بالی به شمار می‌رود.ساحل سانور، بنای تانا لات، قلعه اُلوواتا، نوزا لمبونگن، بساکی یا پورا بساکی و ساحل قارچ، هر کدام می‌تواند یکی از جاهای دیدنی جذاب در طول سفر با تور بالی پاییز باشند.


سخن آخر

در حالت کلی اگر شما هم به سفرهای پاییزی علاقه دارید، قطعا تورهای پاییزی به مقاصد مورد بحث در این مطلب از مجله گردشگری آمیتیس می‌تواند بهترین انتخاب برای تجربه سفری بی‌نظیر و به‌یادماندنی باشد. برای اطلاع از قیمت تورهای پاییزی با بهترین خدمات به وبسایت آمیتیس تراول مراجعه نموده و وارد بخش تورهای پاییزی شوید.