tel
021 - 1747 |

بررسی شهر تورنتو کانادا برای اقامت

Amitis Article
نویسنده : غزاله موسوی فر


منظره شهر تورنتو کانادا

زندگی در شهر تورنتو کانادا با توجه به مزایایی که می‌تواند در زمینه‌های مختلف کاری و تحصیلی داشته باشد، از جمله اهدافی است که افراد بسیاری را درگیر خود کرده. این مقصد مهاجرتی به افراد کمک می‌کند تا بتوانند در بهترین شرایط کیفی زندگی کرده و رفاه خود و خانواده خود را تامین کنند. از آنجایی که تورنتو به لحاظ جمعیت از جمله شهرهایی است که تنوع فرهنگی و ملیتی بالایی دارد، می‌تواند شرایط سکونتی بهتری را برای مهاجران فراهم بیاورد. وجود موقعیت‌ها و فرصت‌های کاری ایده‌آل در تورنتو و نیز امکان برخورداری از بهترین امکانات آموزشی و تحصیلی، سبب شده تا افراد در سنین مختلف برای زندگی در شهر تورنتو کانادا اقدام کنند. به همین دلیل در حال حاضر می‌توان گفت مهاجرت به شهر تورنتو کانادا در میان انواع مقاصد پرتقاضا قرار گرفته است. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری آمیتیس قصد داریم با ارائه توضیحات بیشتر نسبت به نحوه اخذ ویزای دائم، شرایط و کیفیت زندگی در تورنتو کانادا را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.


اقامت دائم کانادا در شهر تورنتو

با در نظر داشتن شرایط کیفی زندگی در تورنتو، بالطبع یکی از اصلی‌ترین پرسش‌هایی که افراد را درگیر خود می‌کند، مربوط به شرایط و نحوه اخذ اقامت دائم جهت زندگی در تورتنو، به همراه هزینه‌های مربوط به آن می‌باشد! مدارکی که در این راستا باید ارائه داده شود، تحت تاثیر نوع ویزا و اهداف مهاجرتی مورد بررسی قرار می‌گیرد. در واقع با توجه به اینکه افراد می‌توانند از انواع ویزای تحصیلی، کاری و یا استارتاپ برای مهاجرت بهره بگیرند، طبیعتا مراحل و نیازهای مربوط به ارائه مدارک هم متناسب با نوع ویزا متفاوت خواهد بود. به منظور اخذ ویزای تحصیلی لازم است مدارک فردی و مالی را در کنار فرم‌های درخواست ویزای تحصیلی کانادا در نظر بگیرید. در خصوص ویزای کاری هم باید قبل از هر چیزی برای اخذ job offer یا همان درخواست کار اقدام کنید. به این منظور باید مدارک به خصوصی که شامل مدارک شناسایی، مدارک مربوط به جاب آفر، رزومه و گواهی‌های درخواست شده هستند را ارائه دهید. جدا از دو مورد ذکر شده، یکی از انواع ویزاهای پرطرفداری که می‌توان برای اخذ اقامت دائم کانادا مورد استفاده قرار داد، ویزای استارتاپ کانادا است. شرط لازم برای اخذ این نوع ویزا، داشتن یک ایده تجاری خوب برای آغاز یک کسب‌وکار نوآورانه و مفید است. از این رو باید بیزینس پلن کامل و دقیقی داشته باشید تا با درخواست شما در میان دیگر درخواست‌ها موافقت شود. به منظور اخذ ویزای دائم کانادا، شرایط مختلفی قابل بحث خواهد بود که مهم‌ترین آن‌ها در خصوص اثبات توانایی مالی جهت اقامت و برخورداری از یک زندگی استاندارد در این کشور برای طولانی ‌مدت است. از طرفی در صورت اقدام با ویزای استارتاپ، نیاز پررنگ‌تری به سرمایه اولیه خواهد بود تا توان اجرایی ایده مهیا شود. مدارک زبان و رزومه کاری در کنار مدارک شناسایی هم از جمله اصلی‌ترین پارامترهای مطرح جهت درخواست برای اخذ ویزای دائم کانادا به شمار می‌روند. جدا از این موارد، در رابطه با اخذ اقامت دائم کانادا به همراه اعضای خانواده هم سوالات بسیاری شکل می‌گیرد. از آنجایی که بسیاری از متقاضیان ترجیح می‌دهند همراه با خانواده خود مهاجرت کنند، شرایط و امکانات ویژه‌ای در راستای این خواسته تعریف شده است. به طور کلی باید به این نکته توجه داشته باشید که تنها اعضای درجه یک مجاز به اخذ ویزای همراه هستند. همچنین در نظر بگیرید که هزینه‌های به خصوصی برای این منظور مورد بحث قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر می‌توانید به بخش اخذ اقامت دائم کانادا در سایت آمیتیس تراول مراجعه فرمایید و یا با همکاران ما در این آژانس به صورت تلفنی در ارتباط باشید.

درباره شهر تورنتو کانادا


مرکز شهر تورنتو

شهر تورنتو کانادا از نظر شاخص کیفیت زندگی در رتبه 109 جهانی قرار دارد و همین موضوع سبب شده تا تقاضای مهاجرت به این شهر دائما افزایش پیدا کند. از طرفی با توجه به اینکه تورنتو بالاترین بازار کار را در کانادا دارد، می‌توان گفت این شهر بهترین شهر کانادا برای زندگی است. از این رو افرادی که به دنبال بهبود شرایط کاری خود هستند، شهر تورنتو کانادا را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند. امنیت این شهر از دیگر مزایای آن است که سبب شده تا سطح کیفیت آن به نسبت دیگر مقاصد مهاجرتی افزایش پیدا کند و به یک مقصد مطمئن برای تحصیل و کار تبدیل شود.


هزینه زندگی در تورنتو کانادا

هزینه زندگی به عنوان یکی از پارامترهای قابل توجه در رابطه با زندگی در یک کشور دیگر، می‌تواند به طور پررنگی روی انتخاب مقصد مهاجرتی افراد موثر واقع شود. در رابطه با زندگی در شهر تورنتو کانادا، باید گفت شرایط درآمدی ایده‌آل، توانسته سبب بهبود هزینه‌های تعریفی شود. به طوری که باید گفت دولت کانادا بهترین تمهیدات کیفی را برای مهاجران در نظر گرفته و تعادل کار و زندگی را فراهم آورده است. با این حال برخی موارد، مانند اجاره خانه و یا خدمات شهری مانند آب و برق، هزینه‌ بسیاری برای افراد به همراه دارند.

خصوصیات مثبت و مزایای زندگی در تورنتو کانادا


منظره شهر تورنتو

•سیستم کارآمد و مطلوب تحصیلی 

•برخورداری از فرهنگ شگفت‌انگیز 

 •تنوع ملیتی جامعه و وجود مردمانی از فرهنگ‌های مختلف 

•کیفیت بالای زندگی

 •امکانات رفاهی و تفریحی متنوع

 •سامانه حمل و نقل عمومی پیشرفته 

•موقعیت‌ها و فرصت‌های شغلی متنوع و برخورداری از بزرگ‌ترین بازار کار در کانادا

 موارد مذکور بخشی از فاکتورهای مثبت زندگی در تورنتو کانادا هستند. البته برخی معایب هم در تقابل این موارد مطرح می‌شوند؛ با این حال همچنان تورنتو یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی برای ایرانیان بوده و می‌تواند سبب بهبود سطح کیفی زندگی افراد شود.


جمع بندی

به طور کلی با در نظر داشتن تمامی آنچه که تا کنون گفته شد، در صورتی که شما هم به دنبال بهبود و ارتقاء سطح کیفی زندگی خود و در پی انتخاب بهترین شهر کانادا برای زندگی هستید، می‌‌توانید با توجه به شرایط مطرح شده، برای اخذ اقامت دائم کانادا در شهر تورنتو اقدام نمایید. به این منظور حتما شرایط و دلایل مهاجرتی خود را لحاظ کنید تا بتوانید برنامه کامل و دقیقی از روند سفر و مهاجرت خود تعریف نمایید. همانطور که گفته شد، توجه داشته باشید که زندگی در تورنتو علاوه بر مزایای بسیاری که دارد، در برخی موارد هم معایبی را به همراه خواهد داشت. از این رو لازم است تمامی جنبه‌های مطرح را در نظر بگیرید. به همین سبب برخورداری از راهنمایی‌های مشاور در این زمینه، در میان گام‌های اولیه مهاجرت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. آژانس هواپیمایی آمیتیس با داشتن کارشناسان و وکلای مهاجرتی یکی از بهترین نمایندگان مهاجرتی در ایران شناخته شده. برای دریافت وقت مشاوره بر روی این لینک کلیک کنید.